Hierbij mijn eerste testcase met foto's gemaakt met de Nikon D50 en de 50 mm lens
, tevens ook mijn eerste shoot met een model. Hij kwam met het idee, want hij wilde een foto hebben die hij poster groot kon laten afdrukken voor zijn vriendin die voor 3 maanden in Engeland zit... ok dan, zolang ik mag spelen met de cam vind ik t prima 
Ff wennen, een man met een bril, kan nog wel lastig zijn. Ik weet wel hoe dames moeten poseren, maar mannen is toch een ander vak. Ik ben normaal bloemetjes, beestjes en borrelmensen gewend, maar dit was echt leuk om te doen, heb al leuke reacties gekregen op de foto's, maar nu wil ik ook nog weer tips voor de volgende keer.
Mijn serie:
1.

Vrolijk
2.

Ontzettende player
3.

Maar het kan ook een schatje zijn
4.

Siesta... handig zo'n hoed af en toe
5.

Sexy italiaan... alleen hij is niet italiaans
6.

Wel stoere foto, maar had last van weerspiegeling in bril...
7.

Persoonlijk een van mijn favo's, staat ook al op de desktop van het vriendinnetje
8.

Hij is een beetje gek soms
Zo, kom maar op met commentaar!
Ff wennen, een man met een bril, kan nog wel lastig zijn. Ik weet wel hoe dames moeten poseren, maar mannen is toch een ander vak. Ik ben normaal bloemetjes, beestjes en borrelmensen gewend, maar dit was echt leuk om te doen, heb al leuke reacties gekregen op de foto's, maar nu wil ik ook nog weer tips voor de volgende keer.
Mijn serie:
1.

Vrolijk
2.

Ontzettende player
3.

Maar het kan ook een schatje zijn
4.

Siesta... handig zo'n hoed af en toe
5.

Sexy italiaan... alleen hij is niet italiaans
6.

Wel stoere foto, maar had last van weerspiegeling in bril...
7.

Persoonlijk een van mijn favo's, staat ook al op de desktop van het vriendinnetje
8.

Hij is een beetje gek soms
Zo, kom maar op met commentaar!