Pc valt steeds uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-02 00:19

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
hallo,

ik heb een packard bell 1450 gekocht in 2000.

hij heeft een voeding van 130V.

standaard had de pc oa: amd 450mhz, 32mb ram en 5gb hd. nu heb ik er aan verand: 200mb'ram , 40gb hd en een cd writer.

nu valt de pc steeds uit en start dan opnieuw op. ligt dit aan de voeding?

gr

Gulfstream G650

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02 15:51
het kan ook nog een hitte probleem zijn maak de kast is een keer schoon misschien helpt dat. 8)

Verwijderd

Wat je nu zegt is redelijk onmogelijk en helpt ons niet verder. Je voeding is gewoon 230 volt, hij transformeert die naar 12v. Kijk eens op de sticker van je voeding en vermeld je merk en type voeding eens en kijk of er een wattage op staat.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-02 06:37
Hij bedoelt waarschijnlijk 130 watt. hoe kun je aan 200 MB RAM komen met maximum 4 sloten(in die tijd was het denk ik zelfs maar 2, Mijn PB uit 2000 had er allesinds maar 2) Voeding trekt het hoogstwaarschijnljk niet.

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

skelleniels schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:34:
Hij bedoelt waarschijnlijk 130 watt. hoe kun je aan 200 MB RAM komen met maximum 4 sloten(in die tijd was het denk ik zelfs maar 2, Mijn PB uit 2000 had er allesinds maar 2) Voeding trekt het hoogstwaarschijnljk niet.
3x64 + 8 = 4 sloten.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:21

Thandor

SilverStreak

Dit kun je makkelijk zelf troubleshooten :)
Zie daarvoor de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

Overigens, als het systeem voorheen wel werkte en na de veranderingen niet dan kun je makkelijk opsporen waar het aan ligt. Je geeft aan drie zaken globaal veranderd te hebben. Deze kun je prima zelf uitsluiten en testen.

Verder kun je met de search ook wel het één en het ander vinden met betrekking tot inadequate voedingen. Op basis daarvan ben je al een heel stap verder.

Dit topic gaat dus dicht wegens gebrek aan inzet.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.