Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Voip] Philips VoIP4331S Live Messenger telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze vraag ook al even gesteld in het grote Live Messenger topic, maar daar verzoop ie denk ik een beetje tussen de vele posts. Vandaar nog een keer zo.

Ik heb ook net Live Messenger gedownload en ik zag dat het ook mogelijk is om deze messenger te combineren met een Philips dual-dect telefoon die compatible is met Live Messenger. (type VoIP4331S)

Zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben? Het klinkt als een ideaal concept. Ik wil niet compleet over op internetbellen, maar voor als iemand toch net toevallig online is is het wel weer handig.
Ik vroeg me met name of de pc aan moet staan om te kunnen bellen via messenger, of dat het kastje bij wijze van spreken ook buiten de pc om kan communiceren. (misschien is dat een domme gedachte, maar het kwam zo in me op)

En kun je zo'n telefoon ook met andere programma's (bijv Skype) laten communiceren?

Aangezien ik sowieso een andere telefoon in de woonkamer wil, lijkt deze telefoon voor 99 euro geen gekke keus, maar ik ben benieuwd of dit bevestigd (of juist niet) kan worden.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Misschien heeft iemand een idee waar ik deze vraag beter zou kunnen stellen?

Verwijderd

Ik heb hier als tester een preview versie van van het toestel staan. Het basisstation kan zowel aan de telefoonlijn als op de USB poort. De USB poort wordt gebruikt voor het MSN deel. Gewoon bellen via je telefoonlijn kan altijd. Voor bellen via MSN moet je PC aan staan. Deze telefoon werkt alleen met MSN. Er is een speciale driver (plugin) die ervoor zorg dat de telefoon met MSN kan communiceren. Voor andere programma's (Trillian, Skype, Google Talk, etc...) zijn er geen drivers. En ik verwacht ook niet dat Philips die uit gaat brengen.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

iemand al ervaringen?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Philips heeft er ook 1 speciaal voor Skype.

http://www.p4c.philips.com/files/v/voip3212s_21/voip3212s_21_pss_nld.pdf

Ik zat er over na te denken om deze te kopen. De combinatie van gewoon bereikbaar zijn op een KPN nummer en zo nu en dan via skype bellen via dezelfde telefoon is handig.

Echter via voipbuster kan het nog altijd goedkoper.... maar daar zullen deze soort phones niet op aangesloten kunnen worden (of wel??)

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 22:05
voip bellen terwijl je pc uit staat met je gewone telefoon die tegelijkertijd ook aangesloten is op de kpn lijn (alleen geen skype)

linksys SPA3000 van Abel Telecom (€49) op ander SIP-account

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 17:01

PanMan

Spun!

Een beetje een kickje, maar wel relevant (vind ik): Deze tel is nu voor E50 (excl) te koop bij de officecenter. En er geld 2 halen, 1 betalen. Dus effectief E25, als je met een vriend deelt. Erg goede actie, aangezien hij bij MSN E100 kost. Wellicht maak ik hiermee nog iemand blij, ik heb hem vrijdag gehaald.
Overigens doet hij het bij mij nog niet met MSN, of (liever nog) skype. Wel met mijn vaste lijn, maar er is iets mis met de sw.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 20:06
Oude topic, maar even goed nog actueel. Ik zie dat Philips inmiddels een Skype DECT telefoon heeft uitgebracht die zonder aansluiting op een computer werkt. Je hebt alleen een werkende draadloze verbinding nodig. Iemand enig idee of dit ook voor Live Messenger telefoon gepland is, anders wacht ik nog even met de aankoop.

[ Voor 29% gewijzigd door MrX_Cuci op 18-05-2007 02:04 . Reden: link toegevoegd ]

Verwijderd

Hallo

Heb afgelopen weekend ook deze telefoon gehaald. Werkt perfect is samenwerking met UPC Internet en bellen onbeperkt.

Heb hem vooral gekocht omdat hij erg goedkop was (59 euro voor een dual set)
Een normale dect telefoon (dual) met kleurenscherm is voor dit bedrag bijna niet te krijgen.

De telefoon werkt perfect. ook doorschakelen naar de tweede handset is fluitje van een sent.
De messenger functie nog niet kunne testen omdat pc niet in de buurt van het modem staat. binnekort even een lange telefoon kabel halen en dan testen.
Pagina: 1