Dat kan wel! Zoek maar is op Google naar -> MagicFileConverter Propc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:06:
bestanden van kazaa of shazaa of emule kun je dit niet converteren of zo naar ander type van bestand
Omschrijving: MagicFileConverter Pro allows you to convert any file, to any extension. Wanne hear what your .exe sounds like as .mp3. Try it! The vaguer you're, the better it works!.
ontopic: Wat bedoel je?
[ Voor 31% gewijzigd door mrFoce op 23-06-2006 22:17 . Reden: :o ]
rename *.kazaa *.ietsanders
[ Voor 18% gewijzigd door Ceaser op 23-06-2006 22:10 ]
Je bedoelt om eMule-files met kazaa te downloaden?pc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:20:
in google vind ik dat niet hoor sorry bestanden zoals die aan het downloaden bent met kazaa of emule,emule heeft part bestanden kazaa dat weet ik zo niet maar die zou moeten converteren naar een andere type van bestand zoals bittorents of zo
Dat zal niet werken, ze hebben beide hele andere netwerken...
Wel zijn veel files die op kazaa te vinden zijn ook met eMule te vinden.
Voor die WL-700g van jou moet je gewoon zoeken op 'torrent tracker' oid. voor n site om torrents te downloaden (zoals ThePirateBay bv)
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
kan kloppen want die bestaat nietpc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:20:
in google vind ik dat niet hoor sorry bestanden zoals die aan het downloaden bent met kazaa of emule,emule heeft part bestanden kazaa dat weet ik zo niet maar die zou moeten converteren naar een andere type van bestand zoals bittorents of zo
Maar volgens mij haal jij een aantal zaken door elkaar. Zover ik weet zijn Kazaa bestanden niet compitable met andere P2P software-applicaties. En nog steeds snap ik de ballen van je intentie.
Maar ik denk niet dat die bittorrent parts identiek zijn als de emule parts. Dus niet bruikbaar. Gebruik de een -> OF <- de anderpc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:27:
kan ik niet want heb zo veel bestanden in part van emule ik weet wel dat je van bittorent naar part kunt converteren
Sorry, maar net als je topicstart kan ik echt niet begrjpen wat je bedoelt. Belangrijkste reden hiervoor is de grammatica. Zou je je posts hier op GoT netjes willen maken met lopende Nederlandse zinnen, zodat andere mensen weten wat je bedoelt? Das wel zo handig lijkt mijpc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:20:
Wat wij op GoT ook heel fijn vinden is dat je niet alleen een mooie duidelijke startpost maakt, maar dat je eerste even zelf zoekt. Zo hebben we voor nieuwe leden nog wat meer informatie welke handig is om te lezen. Ik zou zeggen, lees ze even door. Welkom op GoT trouwens
pc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:52:
sorry het moet een beetje voor uit gaan he vind ik met te typen dus je kun dan fouten met of je zin niet goed schrijven het is al op gelost sorry voor het storen
You completly lost me there
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Nope, en je bent niet de enige geloof ik ...Tachyon schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:57:
Ligt het aan mijn alcohol inname dat ik niets van dit topic begrijp?
nope, want ik ben nuchter en ik snap er ook helemaal niets van.Tachyon schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:57:
Probeer het eens met nog meer drank.Tachyon schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:57:
Op zich wel begrijpelijk, al die Incompletes, je hebt op een gegeven moment een map vol Kazaa datjes, en een map vol eMule partjes, en ook met BitTorrent heb je helaas geen 100% garantie dat je download volledig zal binnenkomen.
Maar ja, BitTorrent is toch substantieel anders van opzet dan Kazaa of eMule (dat die onderling uitwisselbaar zijn kan ik me nog wel voorstellen)
Maar daarvoor verwijs ik graag door naar het algemene FAQ
[ Voor 3% gewijzigd door Black Piet op 24-06-2006 07:26 ]
Mooooooeeeee......
Begin eens met Policy - Netwerken door te lezen, want met zo'n magere startposting kunnen wij er weinig van maken. Succes.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()