bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• pc-freak49
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-05-2025
bestanden van kazaa of shazaa of emule kun je dit niet converteren of zo naar ander type van bestand :?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 02:04
pc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:06:
bestanden van kazaa of shazaa of emule kun je dit niet converteren of zo naar ander type van bestand :?
Dat kan wel! Zoek maar is op Google naar -> MagicFileConverter Pro

Omschrijving: MagicFileConverter Pro allows you to convert any file, to any extension. Wanne hear what your .exe sounds like as .mp3. Try it! The vaguer you're, the better it works!.

ontopic: Wat bedoel je? 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door mrFoce op 23-06-2006 22:17 . Reden: :o ]

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-04 17:17
start>uitvoeren>cmd
rename *.kazaa *.ietsanders

}:O

[ Voor 18% gewijzigd door Ceaser op 23-06-2006 22:10 ]

• pc-freak49
in google vind ik dat niet hoor sorry bestanden zoals die aan het downloaden bent met kazaa of emule,emule heeft part bestanden kazaa dat weet ik zo niet maar die zou moeten converteren naar een andere type van bestand zoals bittorents of zo :?

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
pc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:20:
in google vind ik dat niet hoor sorry bestanden zoals die aan het downloaden bent met kazaa of emule,emule heeft part bestanden kazaa dat weet ik zo niet maar die zou moeten converteren naar een andere type van bestand zoals bittorents of zo :?
Je bedoelt om eMule-files met kazaa te downloaden?
Dat zal niet werken, ze hebben beide hele andere netwerken...

Wel zijn veel files die op kazaa te vinden zijn ook met eMule te vinden.

Voor die WL-700g van jou moet je gewoon zoeken op 'torrent tracker' oid. voor n site om torrents te downloaden (zoals ThePirateBay bv) :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• mrFoce
kan kloppen want die bestaat niet :+

Maar volgens mij haal jij een aantal zaken door elkaar. Zover ik weet zijn Kazaa bestanden niet compitable met andere P2P software-applicaties. En nog steeds snap ik de ballen van je intentie.

• pc-freak49
kan ik niet want heb zo veel bestanden in part van emule ik weet wel dat je van bittorent naar part kunt converteren

• mrFoce
pc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:27:
kan ik niet want heb zo veel bestanden in part van emule ik weet wel dat je van bittorent naar part kunt converteren
Maar ik denk niet dat die bittorrent parts identiek zijn als de emule parts. Dus niet bruikbaar. Gebruik de een -> OF <- de ander

• pc-freak49
die ok die parts van bittorent die heb ik zelf al geprobeeren even

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sorry, maar net als je topicstart kan ik echt niet begrjpen wat je bedoelt. Belangrijkste reden hiervoor is de grammatica. Zou je je posts hier op GoT netjes willen maken met lopende Nederlandse zinnen, zodat andere mensen weten wat je bedoelt? Das wel zo handig lijkt mij :P.

Wat wij op GoT ook heel fijn vinden is dat je niet alleen een mooie duidelijke startpost maakt, maar dat je eerste even zelf zoekt. Zo hebben we voor nieuwe leden nog wat meer informatie welke handig is om te lezen. Ik zou zeggen, lees ze even door. Welkom op GoT trouwens :).

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-04 11:55

BHQ

Naja, hij doelt dus op het vorige topic van 'm, of je met een Asus router ook elders dan BitTorrent kan downen. neen dus.

• pc-freak49
sorry het moet een beetje voor uit gaan he vind ik met te typen dus je kun dan fouten met of je zin niet goed schrijven het is al op gelost sorry voor het storen :/

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

pc-freak49 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:52:
sorry het moet een beetje voor uit gaan he vind ik met te typen dus je kun dan fouten met of je zin niet goed schrijven het is al op gelost sorry voor het storen :/
:?
You completly lost me there

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Ligt het aan mijn alcohol inname dat ik niets van dit topic begrijp? :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Tachyon schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:57:
Nope, en je bent niet de enige geloof ik ...

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
nope, want ik ben nuchter en ik snap er ook helemaal niets van.

• Invisible_man
  • Laatst online: 16:42
Probeer het eens met nog meer drank.

• EdwardTheGreat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12-2023
Meneer heeft een hele zooi incomplete bestanden waarvan ie niet verwacht dat Kazaa en eMule ze in dit leven nog gaan voltooien, en wil dit graag afmaken met BitTorrent..

Op zich wel begrijpelijk, al die Incompletes, je hebt op een gegeven moment een map vol Kazaa datjes, en een map vol eMule partjes, en ook met BitTorrent heb je helaas geen 100% garantie dat je download volledig zal binnenkomen.

Maar ja, BitTorrent is toch substantieel anders van opzet dan Kazaa of eMule (dat die onderling uitwisselbaar zijn kan ik me nog wel voorstellen)

Last.FM

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-04 20:09

JorisPenders

Designer & Coder

* JorisPenders vraagt zich af hoe oud de topicstarter is

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
/me Black Piet vraagt zich af wanneer een moderator dit topic zo'n hangdingetje }) geeft en een persoonlijke suggestie geeft over hoe topics te starten in de toekomst

Maar daarvoor verwijs ik graag door naar het algemene FAQ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Black Piet op 24-06-2006 07:26 ]

Mooooooeeeee......

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-04 11:55

BHQ

Gemiddelde (mentale?) leeftijd word wel steeds lager idd :D

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hoi :)
Begin eens met Policy - Netwerken door te lezen, want met zo'n magere startposting kunnen wij er weinig van maken. Succes.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.