Help het is weer upgrade tijd!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-07 13:37
Hi

ik heb zelf en Northwood P4 3.2ghz HT met 2X 512 dane-elec geheugen met Asus P4P800 deluxe moederboard en 6800GT AGP kaartje
maar ja dat systeem wil ik graag upgraden, maar ik zit nu te twijfelen welke basis, dus Core 2duo of toch AMD X2
ik gebruik mijn systeem bijna voor alles, gamen, downloaden, coden encoden van films, foto bewerking, echt voor alles
hebben jullie iedeen wat het betere basis op moment is?voor rond de 500 euro excl videocard
ik heb me rot gezocht maar ja overal zegt men wat wat zijn jullie ervaringen

alvast bedankt
sorry in het verkeerde rubriek geplaats maar kon hem niet meer verplaatsen mijn excuses

[ Voor 8% gewijzigd door soheilmd op 23-06-2006 20:59 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 18:14
Dit is niet de bedoeling, zeker niet in V&B. Kijk eens rond (d.m.v. de search) in dit subforum: Complete Systemen & Laptops Staan genoeg tips.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je je rot hebt gezocht moet je denk ik wel tot een redelijk antwoord kunnen komen. Je weet zelf wat je precies wilt. En eigenlijk wil je alles ;) Op dit moment zet de Core 2 de beste prestaties neer, maar ik betwijfel of dat spul leverbaar (en betaalbaar) is op dit moment. AMD is ook nog steeds erg leuk spul.
Maar voor (performence) vergelijkingen kijk je naar reviews en benchmarks.
De juiste onderdelen kun je zo best wel zelf selecteren, gewoon goed kijken en goed lezen. Vergeet ook niet op fora, en bijvoorbeeld hier, te lezen in topics over de onderdelen waar je een oogje op hebt.
Neem o.a. een kijkje in Complete Systemen & Laptops

Ik ga dit topic niet voor je moven omdat ik vind dat je er nog best zelf wat meer tijd in kunt steken. Ook wil ik je vragen om je Nederlands iets te verbeteren want ik zie vrij weinig interpunctie. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ultraman op 23-06-2006 21:20 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.