TOETSENBORD PROBLEEM!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
Nou zeg, krijg hier dus echt wat van! Een vriend van me heeft sinds twee jaar een pc met een Asus P2B mobo, VoodooII, G200 enz...
Hij draait als een zonnetje onder windows 95 maar probeer er niet een andere windows versie op te zetten want dit lukt voor geen meter! Hij heeft een Silitek 2500 PS/2 toetsenbord en iedere keer als je een andere windows versie installeert hangt de pc bij het resetten of doet het toetsenbord het gewoon niet meer. Effe de pc uitzetten en weer aan en hij doet het weer. Echt heel wazig. We hebben al diversie ps/2 toetsenborden getest maar niks helpt. We hebben inmiddels windows 98, 98se, winME en win2k geprobeerd maar overal hetzelfde probleem behalve bij "good" old win95 :(
Het enige dat we nog niet hebben geprobeerd is een usb toetsenbord....dit zou het enige zijn wat uitkomst biedt....of is er iemand die nog een geniale oplossing heeft???? De bios is ook al diverse malen geupgrade en dit hielp dus ook niet....iemand een idee??? Kan toch niet zo zijn dat ie voor altijd aan win95 vast zit??? En linux is uiteraard geen optie voor hem ;)

• MinddiggerNL
NIEMAND???? :'(

Verwijderd

Lijkt mij toch gewoon de ps/2 aansluiting op zn mobo..
Die zal wel defect zijn ofzo.
Dus ja als je usb probeerd..of even van iemand leent dan weet je t zeker he

• MinddiggerNL
dat gaan we dus ook doen, een usb toetsenplankje uittesten :)
Maar als de ps/2 aansluiting defect zou zijn, dan vraag ik me af waarom het wel werkt onder windows 95 :?

Verwijderd

geen problemen met een trust Direct Access keyboard (aka Silitek SK2500) op een P2B biosversie 1013.007

Geen andere toetsenborden getest, maar draait hier Win98/ME/Win2000/Whistler, zonder keyboard of hang-problemen.