Nou ook van mij een topic over het welkbekende beeld bevriezen. Uiteraard heb ik al het nodig onderzoek gedaan met google en de search, en een aantal dingen geprobeerd om pijn probleem op te lossen, maar tot nu toe helaas geen effect.
Het probleem is alsvolgt:
Tijdens het spelen van spellen, zoals COD, COD2, BF2, Fifa 2006 loopt na een x aantal seconden mijn beeld vast en bevriest alles. Het beeld blijft de ene keer even hangen de andere keert wordt het na verloop van tijd zwart.
Wat heb ik allemal al geprobeerd:
-De nieuwste drivers installeren van ATI
-De nieuwste drivers installeren van Omega
-Oudere drivers 4.10 van Ati installeren
-Uitschakelen VPU recover
-Temperaturen en voltages gecontroleerd(allemaal in orde)
-Alles op laagste resolutie draaien
-Chipset drivers van moederbord geupgrade
-Agp snelheid van 8x naar 4x gezet
-Grafische kaart teruggestuurd naar leverancier(gecontroleerd en in orde bevonden)
Nou welk systeem gaat het om:
Ati Radeon 9600XT 128 MB
AMD sempron 2600+
512 DDR
ECS K8M800-M2
Windows XP SP2
Nou ik denk dat ik voldoende relevante informatie gegeven heb, wil je nog meer weten moet je even roepen. Nu de vraag heeft er iemand enig idee wat ik nog kan doen, of waar het probleem inzit?
Ik wordt zo langzamerhand een beetje moedeloos, grafische kaart heeft voorheen nooit problemen opgeleverd in zowel een ander systeem als in dit huidige systeem.
Het enige wat rest is een harde reset om weer terug te kunnen komen in windows, het probleem treed ook enkel en alleen op tijdens het spelen van spellen
Het probleem is alsvolgt:
Tijdens het spelen van spellen, zoals COD, COD2, BF2, Fifa 2006 loopt na een x aantal seconden mijn beeld vast en bevriest alles. Het beeld blijft de ene keer even hangen de andere keert wordt het na verloop van tijd zwart.
Wat heb ik allemal al geprobeerd:
-De nieuwste drivers installeren van ATI
-De nieuwste drivers installeren van Omega
-Oudere drivers 4.10 van Ati installeren
-Uitschakelen VPU recover
-Temperaturen en voltages gecontroleerd(allemaal in orde)
-Alles op laagste resolutie draaien
-Chipset drivers van moederbord geupgrade
-Agp snelheid van 8x naar 4x gezet
-Grafische kaart teruggestuurd naar leverancier(gecontroleerd en in orde bevonden)
Nou welk systeem gaat het om:
Ati Radeon 9600XT 128 MB
AMD sempron 2600+
512 DDR
ECS K8M800-M2
Windows XP SP2
Nou ik denk dat ik voldoende relevante informatie gegeven heb, wil je nog meer weten moet je even roepen. Nu de vraag heeft er iemand enig idee wat ik nog kan doen, of waar het probleem inzit?
Ik wordt zo langzamerhand een beetje moedeloos, grafische kaart heeft voorheen nooit problemen opgeleverd in zowel een ander systeem als in dit huidige systeem.
Het enige wat rest is een harde reset om weer terug te kunnen komen in windows, het probleem treed ook enkel en alleen op tijdens het spelen van spellen
[ Voor 6% gewijzigd door shockme op 23-06-2006 17:02 ]