No news is bad news.
Dit is iets bedoeld voor mensen die snel een systeem willen bouwen en afbreken, maar zoals je kunt zien, moet je alles losschroeven om kaarten te kunnen verwisselen. Verder is het geloof ik ook nogal duur voor een hoop metaal.
Review
[ Voor 16% gewijzigd door Roamor op 23-06-2006 17:01 ]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 21:20 ]
Daar hebben ze toch thumbscrews voor uitgevonden?Roamor schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:00:
Dit is iets bedoeld voor mensen die snel een systeem willen bouwen en afbreken, maar zoals je kunt zien, moet je alles losschroeven om kaarten te kunnen verwisselen.
U vraagt, wij antwoorden.
Voor de kaarten zelf ja. Maar als je naar de foto kijkt, zie je dat je die kaarten er niet uit krijgt zonder dat je die schroeven (geen thumb) aan de voorkant losdraait.MeMoRy schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:47:
[...]
Daar hebben ze toch thumbscrews voor uitgevonden?
Ze hadden beter de verdiepingen kunnen omdraaien.
[ Voor 10% gewijzigd door Roamor op 25-06-2006 23:50 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Als een voeding draait dan zal deze toch wel wat warmte produceren, warme lucht gaat naar boven dus wat zou er gebeuren als de PSU onder het mobo zit? Juist, je verwarmt het mobo op met je voeding, lijkt me niet helemaal de bedoeling als je aan de andere kant juist zoveel mogelijk je best probeert te doen om de zaak zo koel mogelijk te houden
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
@Apen-nootjes
Toch ben ik van mening dat je het beter andersom kunt doen, bij testen ruil je vaker kaarten en mobo om dan een voeding. En om die kaarten te moeten draaien en tilten om ze eruit te krijgen is ook niet echt handig te noemen, en vergroot de kansen op beschadigingen, zeker met grote koelers erop.
Verwijderd
Onnuttig ding, als je de kaarten snel los en vast wil maken bij review (daar is dat ding voor bedoelt, al hoeft een kaart niet vast te zitten bij review) kun je beter een klemmetje nemen of een rail.
Ook hoeft het puntje van je voeding maar aan je mou te blijven haken of je voeding dondert er af