Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:17

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Samsung SGH-Z320i.
http://www.samsung.com/nl...obilephones/sgh_z320i.asp

Nu wil ik graag mijn pc besturen via mijn telefoon via bluetooth. Dit is bijvoorbeeld mogelijk met de Sony Ericsson K750i.
Nu is mijn vraag:
1: Is dit ook mogelijk met mijn telefoon?
2: Weet iemand op wat voor software deze telefoon draait (symbian/linux/other).

Mijn telefoon ondersteund java:

Java : Doja 1.5

O/S: Microsoft Windows XP Pro SP2
Bluetooth: MSI BToes bluetooth usb stick

[ Voor 13% gewijzigd door The Executer op 24-06-2006 10:35 . Reden: Info toegevoegd ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
Niemand een idee?

Verwijderd

misschien puppetmaster? kost wel geld...

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:01
Volgens mij is die SE 750i geen smartphone (dus geen OS)

Verwijderd

Ik gebruik bluetooth remote control om met mijn k750i mn pc te besturen. Eigenlijk gebruik ik t alleen om de mediaspeler tijdens van afstand te bedienen zodat ik niet steeds hoef op te staan.Voor dat gebruik is het ideaal..maar de cursor besturen is ***

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:05

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het hangt er vanaf wat je precies wil.
Als je alleen de muis wil bedienen dan werkt het misschien al als je op je pc via de bluetooth software een HID verbinding met je gsm maakt.
Wil je ook de pc desktop op je gsm zien, dan zijn er java applets zoals VNC, maar echt praktisch is dat niet omdat je erg veel moet in- en uitzoomen om te kunnen zien waar je op de desktop bezig bent :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
Speedy-Andre schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:05:
Het hangt er vanaf wat je precies wil.
Als je alleen de muis wil bedienen dan werkt het misschien al als je op je pc via de bluetooth software een HID verbinding met je gsm maakt.
Wil je ook de pc desktop op je gsm zien, dan zijn er java applets zoals VNC, maar echt praktisch is dat niet omdat je erg veel moet in- en uitzoomen om te kunnen zien waar je op de desktop bezig bent :+
Het gaat mij erom dat ik puur de muis kan besturen, zoals bij de k750i. Ik hoef mijn desktop niet te zien.
Volgens mij ondersteund mijn telefoon geen HID, want een kameraad heeft de software van de k750i doorgestuurd via sofware. Deze had als extensie .hid, maar mijn telefoon kon hem niet openen. Kreeg een melding: Bestandstype niet ondersteund.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:05

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

HID is niet alleen software, het zit als een profiel ingebakken in je gsm en je pc (xp).
Bij SE gsm's kan je HID voor veel programma's als winamp en powerdvd gebruiken en je kan ook eigen HID profielen maken.
Hoe Samsung hier mee om gaat weet ik niet, de K750i komt met een lijst van te besturen programma's zodra je een HID verbinding maakt (vanaf de pc).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
Niemand??? nog ideeën?

misschien dat ik over een paar weken ook wel een nokia 6230 heb, aangezien de telefoon die ik nu heb problemen geeft. Heeft deze wel HID ingebakken zitten?

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
Kickje

Momenteel ligt mijn telefoon weer bij kpn, omdat de firmware voor geen meter deugt. Mijn wekker gaat spontaan aan, ringtones veranderen naar fabrieksinstellingen en hij onthoud geen woorden die ik toevoeg aan het woordenboek. Ik ben dus momenteel niet in staat om te testen.

Daarom zijn tips naatuurlijk welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door The Executer op 05-07-2006 08:18 ]

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
Niemand?? heeft niemand ideeën???

Pagina: 1