Heb hier net via de post 2.5" screenprotector gekregen. Nu had ik met mijn PDA ook altijd problemen om die dingen er goed op te krijgen. Wat is de tip om die krengen er goed op te krijgen?
In de badkamer, hete douche een tijdje laten lopen en dan puntje losmaken eerst (recht!) plakken en dan de rest lostrekken en plakken.
Succes.
Succes.
Ik heb op mijn Nintendo DS een tweetal protectors erop geplakt. Het geheim zit um in het vochtig maken van je screen. Het is dan makkelijk goed te leggen en de luchtbelletjes zijn er zo uit.
Alleen met een flinke zucht asem lukt het ook ,maar een vochtige doek werkt beter. Klinkt listig op de PDA, maar valt best mee. VOCHTIG, dus niet ZEIKES NAT.
Om belletjes eruit te halen en dus de protector aan te wrijven kun je goed een betaalpas gebruiken oid.
Alleen met een flinke zucht asem lukt het ook ,maar een vochtige doek werkt beter. Klinkt listig op de PDA, maar valt best mee. VOCHTIG, dus niet ZEIKES NAT.

Om belletjes eruit te halen en dus de protector aan te wrijven kun je goed een betaalpas gebruiken oid.
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren
Ik ben er geen expert in, maar veel mensen brengen het nat aan zodat je weinig bubbeltjes krijgt.Anoniem: 61137 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:13:
Heb hier net via de post 2.5" screenprotector gekregen. Nu had ik met mijn PDA ook altijd problemen om die dingen er goed op te krijgen. Wat is de tip om die krengen er goed op te krijgen?
Misschien kan iemand anders hier wat meer duidelijkheid voor geven.
Teven kan je even wat handheld topics langsgaan omdat veel DS/PSP gebruikers ook zo'n ding erop
hebben zitten
EDIT: net te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Dubbel Fristie op 23-06-2006 14:18 ]
Wat ik altijd doe is ze nat maken en daarna met een creditcard achtig iets het water er onderuit duwen. Werkt goed bij mij, praktisch nooit luchtbellen eronder die je meestal wel hebt als je het droog doet.
Enige probleem is alles stofvrij houden, wat daar tegen zou helpen is in de badkamer het warm water opzetten (kamer afsluiten natuurlijk) en veel waterdamp laten genereren en dan even wachten tot die damp gezakt is want die neemt dan het stof mee.
EDIT: /me³ te laat
Enige probleem is alles stofvrij houden, wat daar tegen zou helpen is in de badkamer het warm water opzetten (kamer afsluiten natuurlijk) en veel waterdamp laten genereren en dan even wachten tot die damp gezakt is want die neemt dan het stof mee.
EDIT: /me³ te laat
[ Voor 3% gewijzigd door DaRKie op 23-06-2006 14:18 ]
Ik had n nieuwe besteld (serieus) en die ging wel in één keer 
Die oude had al zoveel stof eraan dat ik m niet meer schoon kreeg, dusja
Die oude had al zoveel stof eraan dat ik m niet meer schoon kreeg, dusja
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Stofvrij houden was bij mijn PDA ook inderdaad een probleem, die veroorzaken een leuk bobbeltje.
De badkamer methode is trouwens niet altijd succesvol, bij mijn andere camera ook warm water laten stromen totdat ik geen hand meer voor ogen zag. Vijf minuten later de douche in, maar bleef het stofprobleem houden.

Anoniem: 180129
Ik heb het wel eens geprobeerd met boeklon, een soort plakplastic voor boeken, is het zelfde als een screenprotector, maar hoe zorg je nu dat je geen vingers op het plakgedeelte krijgt bij het losmaken van de folie van het papier waar hij normaal op zit? Kun je een pincet nemen, maar dan zit er een dingetje op je hoekje, hoe doen jullie dat aanpakken?
Anoniem: 2044
idd.. screen natmaken.. met water en een druppeltje afwasmiddel.
Je krijgt in eerste instantie niet alle bubbeltjes voor de volle 100% eruit.
Maar laat m even een tijdje liggen.
Doe dit voor je gaat slapen: volgende ochtend, een strak scherm!
KIJK HIER: http://www.m5000.de/anleitung.htm
KIJK HIER: http://www.m5000.de/anleitung.htm
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 2044 op 23-06-2006 20:45 ]
Ja fijn, schuim uit je PDAAnoniem: 2044 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:43:
idd.. screen natmaken.. met water en een druppeltje afwasmiddel.

O, één druppeltje
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
2 druppeltjes!DarthPlastic schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:46:
[...]
Ja fijn, schuim uit je PDA
O, één druppeltje
edit... beetje denken dat ik dat uit mn duim zoog he?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 2044 op 23-06-2006 20:51 ]
Gaan we morgen nieuwe halen, heb de eerste twee verkloot.
Gelukkig kosten ze maar €3,50 bij de fotoboer......
Mja, je moet ook wel zien dat je er goede hebt. Ik had voor mijn PSP (van hetzelfde merk) een pakket gekocht waar er 4 in zaten, heb ze alle 4 weggegooid en een nieuwe (duurdere van het zelfde merk) gekocht die 100x beter is.
Op Ebay kun je ze goedkoop in D'land aanschaffenAnoniem: 61137 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:07:
Gaan we morgen nieuwe halen, heb de eerste twee verkloot.Gelukkig kosten ze maar €3,50 bij de fotoboer......
als je water gebruikt... moet je m echt laten drogen. dan pas zie je of je het verkloot hebt of niet!!
Ik gebruik altijd een doek met alcohol om het screm schoon te maken dan droogvrijven.
Dan met perslucht alle stof weg blazen en dan de protector plaatsen.
Dan met perslucht alle stof weg blazen en dan de protector plaatsen.
Ik heb veel screenprotectors verkloot. Het gaat goed met een stuk carton wat je vaak bij die screenprotectors erbij krijgt, dan gewoon van boven vaan beneden. (*het scherm moet wel schoon zijn gemaakt, met alcohol ofzo)
Veel bubbels krijg je niet als je het echt van boven naar bendeden doet, maar enege ervaring is wel handig. Met water heb ik nog nooit geprobeerd.
Veel bubbels krijg je niet als je het echt van boven naar bendeden doet, maar enege ervaring is wel handig. Met water heb ik nog nooit geprobeerd.
Die waren al verkloot voordat ik met water bezig ging.Anoniem: 2044 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:00:
als je water gebruikt... moet je m echt laten drogen. dan pas zie je of je het verkloot hebt of niet!!
Deze bijvoorbeeld?Taxman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:57:
[...]
Op Ebay kun je ze goedkoop in D'land aanschaffen
Pagina: 1