Google Ads in het grote WoW topic

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20
In het grote WoW topic staan onderaan de pagina's Google Ads. Nu is dat niet zon probleem want ook t.net moet inkomsten genereren echter is er een probleempje.

Blizzard heeft ten strengste het verkopen en kopen van ingame gold verboden. Tweakers heeft altijd benadrukt illegale zaken te weren van het forum.

Het probleem is dus dat Google Ads voor het World of Warcraft topic een ad genereerd met reclame van gold verkoopsites.

Ik zou hier geen oplossing voor weten, maar wellicht stof tot nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110497

Dat is dan toch waarschijnlijk meer het probleem van Google? :) Zij serveren de ads en dus ligt daar imo het probleem...

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 110497 op 23-06-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 09:43

Steffy

Ayreonaut

Die banners zijn voor mij teveel van het goeie, het was hier altijd lekker overzichtelijk zonder het gezeik van al die troep die het internet vervuilen maar zelfs hier ben je niet meer veilig, beetje jammer dat het forum verkracht wordt door banners, ik weet nu al dat als dit zo blijft ik snel weg ben, dit is echt teveel van het goeie

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/228/omg5mo.th.jpg

Als je dit ook ziet weet je waarom, echt waardeloos dat ze dit doen, een best aardig forum, jammer van de vaak humorloze mods die mij al vaak genoeg hebben lastig gevallen maar aan de andere kant dat hield het wel serieus. Nu is het niks bijzonders meer, al die rotzooi om alles heen. Fijn dat Tweakers is over genomen, binnen een paar weken is het verval al begonnen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-07 13:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:57:

Het probleem is dus dat Google Ads voor het World of Warcraft topic een ad genereerd met reclame van gold verkoopsites.

Ik zou hier geen oplossing voor weten, maar wellicht stof tot nadenken.
Google biedt de mogelijkheid om ook bepaalde advertenties te blokkeren en in het andere topic over de google-ads is al besloten dat we advertenties die zaken aanbieden die op GoT niet toegestaan zijn op de blokkeerlijst zetten...
het beste kun je daarover een TR aanmaken of een mod mailen, welke advertentie het betreft.

dan kunnen wij de aanbieders op een 'ignore' lijst zetten :)
(ik neem aan dat het over die advertentie van gamerking gaat, die zal ik ook doorgeven :) )

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 23-06-2006 14:09 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien overbodig, maar ik plaats even een linkje naar dit topic:
[rml][ AdSense] Feedback[/rml]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

anandus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:06:
Misschien overbodig, maar ik plaats even een linkje naar dit topic:
Sterker nog, daar is het al genoemd, er zou naar gekeken worden en met een Adsense premium abbo (ofzoiets :+ ) waren de advertenties te filteren.
Steffy schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:05:
Die banners zijn voor mij teveel van het goeie, het was hier altijd lekker overzichtelijk zonder het gezeik van al die troep die het internet vervuilen maar zelfs hier ben je niet meer veilig, beetje jammer dat het forum verkracht wordt door banners, ik weet nu al dat als dit zo blijft ik snel weg ben, dit is echt teveel van het goeie

[afbeelding]

Als je dit ook ziet weet je waarom, echt waardeloos dat ze dit doen, een best aardig forum, jammer van de vaak humorloze mods die mij al vaak genoeg hebben lastig gevallen maar aan de andere kant dat hield het wel serieus. Nu is het niks bijzonders meer, al die rotzooi om alles heen. Fijn dat Tweakers is over genomen, binnen een paar weken is het verval al begonnen :r
Ik merk met wat frustratie? Ga maar eens naar tomshardwareguide en kijk daar eens naar de reclames. Hier is het tenminste onopvallend en zo irritatieloos mogelijk :) Behalve wat opstartprobleempjes met Adsense ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 13:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe positie van de ads ook niet zo geweldig vind :'(

Heeft T.net daar zelf helemaal geen invloed op?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online

[ Voor 94% gewijzigd door Roelant op 23-06-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 06:07

JHS

Splitting the thaum.

Eén topic over adsense lijkt me genoeg :) . Daarnaast verzoeken we je volgens de GoT policy ongewenste banners te melden in Schop een Modje.

edit:
:w Roelant.

[ Voor 8% gewijzigd door JHS op 23-06-2006 14:13 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Topic was al dicht hoor. :*
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.