asp op unix-ysteem

Pagina: 1
Acties:

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
Ik wil binnekort een site opzetten. De site wort allemaal gemaakt in aps , maar we hebben een host-company die allen uniz, heeft staan, heb info gevraagd hievover, maar het was geen probleem,aldus de hosting-company.

Nou is mijn vraag zonder nou in te gaanopde discussie wie of wat nou beter, is ne of ik niet beter een ander host kan zoeken ,
hoe zit het met beveiling ed , op een unix systeem , die je met accounts kan beheren , ik heb ervaring met windows, en de user-rights, kan je dit ook zo opstellen , in unix ,vanuit asp ? Dwz kan je dus ook een instant xs , script maakt die je .htaccess updat etc, want zover ik weet werken unix systemen hiermee.
Volgende probleem waar ik aan dacht is, om de site zo dynamisch mogelijk te maken maak ik veel gebruik van filesystemobject vanuit asp, gaat dit ook werken op een unix -systeem dat asp pages serveert ???

grtz cemtex

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
djees niemand ?

• Roeland_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-04 02:13
Wat ik weet is het mogelijk om apache (DE unix webserver) met asp te laten samenwerken, is wel een een rare combinatie maar daar gingen we het niet over hebben :)

Verder is onder unix perfect permissies in te stellen etc.

Verwijderd

Ik heb ergens horen vallen dat asp niet kan met elk unix/linux systeem, anyway, zelfs als het zou werken, je kan volgens mij nooit een compleet windoos systeem nabootsen, en asp is nou eenmaal 100% windoos...

je moet even zoeken bij scripting op %asp%linux% ofzo daar heb ik eerder zoiets gezien..

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Probeer eens deze www.chilisoft.com deze hebben programma's die asp voor Unix en Linux instaleren op je server. Draait ook op het domain waar ik op zit.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik zou gewoon een ander host zoeken, punt is dat als je iets niet voor elkaar krijgt op die unix bak dat het heel lastig word qua support, zelf host ik in amerika bij halfpricehosting, heb je voor een heel redelijk bedrag erg veel mogelijkheden en de snelheid is zeer goed.
Pagina: 1