Ik wil grote bestanden gaan uploaden dmv PHP, maar daarbij wil ik dat er een progessbar in beeld komt die laat zien hoe lang het nog ongeveer gaat duren. Ik heb dit wel eens ergens gezien, dus het moet mogelijk zijn, maar hoe? Pagina vernieuwen en steeds checken hoe groot de file is? Hoe kan ik dat het best aanpakken?
Het is niet (simpel) mogelijk met alleen php zonder allerlei vage trucks uit te halen en bijvoorbeeld je PHP te patchen. dit komt omdat de file upload in je temp directory gezet wordt, en pas aan je $_FILES geknoopt wordt in een volgende request, kortom je probeert gegevens op te vragen van iets wat er nog niet is.
Probeer het met een java applet zou ik zeggen, die zijn er zat
Probeer het met een java applet zou ik zeggen, die zijn er zat
Hoi thom_mie en welkom op GoT.
Helaas ga ik je eerste topic meteen sluiten. Ik zal proberen uit te leggen waarom.
Allereerst mis ik een stuk eigen inzet. Je geeft nergens aan wat je zelf al hebt geprobeerd om tot een oplossing te komen, en wat daaraan niet goed ging. Lees Programming Beleid - De "quickstart" en Algemene gedragsregels (Netiquette) even door; daarin kun je lezen wat we hier op GoT en in Programming verwachten van een topicstart.
Daarnaast is je vraag hier al redelijk vaak voorbij gekomen. Als ik bijna op je letterlijke topictitel zoek, dan krijg ik al aardig wat resultaten in de search waar je prima mee uit de voeten moet kunnen. We verwachten hier dat je zelf ook de search gebruikt voor je een topic opent. Het zou fijn zijn als je dat de volgende keer doet.
Allereerst mis ik een stuk eigen inzet. Je geeft nergens aan wat je zelf al hebt geprobeerd om tot een oplossing te komen, en wat daaraan niet goed ging. Lees Programming Beleid - De "quickstart" en Algemene gedragsregels (Netiquette) even door; daarin kun je lezen wat we hier op GoT en in Programming verwachten van een topicstart.
Daarnaast is je vraag hier al redelijk vaak voorbij gekomen. Als ik bijna op je letterlijke topictitel zoek, dan krijg ik al aardig wat resultaten in de search waar je prima mee uit de voeten moet kunnen. We verwachten hier dat je zelf ook de search gebruikt voor je een topic opent. Het zou fijn zijn als je dat de volgende keer doet.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()