ik heb een probleem met mijn computer. eens in ong. een half uur bevriest mijn computer compleet, zelfs de muis beweegt niet meer. het gebeurt ook niet alleen als ik zware taken open heb staan, maar ook als ik gewoon een avibestand aan het kijken ben. als ik dan naar ctrl+alt+del ga zie ik dat mijn processor 100% gebruikt is, maar als ik het cpugebruik optel kom ik bij lange na niet op 100%. wat is hieraan te doen want ik wordt er helemaal gek van. ik speel veel op internet en als ik dan weer een freeze krijg ben ik zo dood omdat mijn hele systeem niets meer doet. ik draai op windows XP pro, ik heb een 3,2 gig dual core processor, 786 mb ram. mijn moederbord ondersteunt vanaf snelheid 166 maar mijn ram heeft 133. kan het ook hieraan liggen?
Het lijkt met niet dat het aan je ram ligt 
Heb je al een uitgebreide virus/malware-scan gedaan?
Zijn er processen die veel cpu gebruiken? Of processen die er verdacht uitzien?
Heb je al een uitgebreide virus/malware-scan gedaan?
Zijn er processen die veel cpu gebruiken? Of processen die er verdacht uitzien?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Geef eerst eens aan welke processor, welk geheugen en welk moederbord je hebt (typenummers enzo)
Verder: heb je een virusscanner? welke?
Heb je hitman pro al gedraaid? problemen?
Verder: heb je een virusscanner? welke?
Heb je hitman pro al gedraaid? problemen?
edit:
net te laat...
net te laat...
[ Voor 8% gewijzigd door donzz op 23-06-2006 12:39 ]
alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen
Plaats eens een screenshot (Alt+Print Screen, mspaint plakken, opslaan als PNG, uploaden naar www.imageshack.us ).
Ik vermoed dat je óf iets verkeerd benoemt, óf het vakje "laat processen van alle gebruikers zien" uit hebt staan.
Ik vermoed dat je óf iets verkeerd benoemt, óf het vakje "laat processen van alle gebruikers zien" uit hebt staan.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
in de taskmanager.
moet je zorgen dat je "show all processes" of "show processes of other users" is aangevinkt.
moet je zorgen dat je "show all processes" of "show processes of other users" is aangevinkt.
Gebruik eens process explorer.
Die laat veel meer zien zoals bijvoorbeeld het processorgebruik van hardware interrupts.
Die laat veel meer zien zoals bijvoorbeeld het processorgebruik van hardware interrupts.
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
het zou ook nog dit kunnen zijn.. maar dat zou moeten gebeuren op het moment dat je de .avi aanklikt, niet tijdens het spelen
alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen
Dit hoort niet in CSA, maar in WOS 
windows xp gebruikt 100% processor zonder actieve taken! > [XP] 100% processor zonder actieve taken? *
CSA > WOS
windows xp gebruikt 100% processor zonder actieve taken! > [XP] 100% processor zonder actieve taken? *
CSA > WOS
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1