Toon posts:

Netwerk schijf verbinding instabiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een bedrijf heb ik de volgende vraag:

Bij hun netwerkomgeving hebben zij 1 windows 2000 server. Deze is domain controller. Voor hun bedrijf software (Syntess) hebben zij een apart werkstation waar dit op draait met windows 2000 prof. Geen echte server dus. Nu hebben zijn 15 werkstations die allen verbinding met die win2000 prof computer maken.

Nu gebeurd het dat er bij 1 gebruiker regelmatig de netwerkverbinding niet hersteld kan worden en moet ik op die win2000prof pc haar account even verwijderen en opnieuw aanmaken en dan werkt die weer. niet handig dus (sowieso deze situatie niet)

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Zoiets?
The maximum number of other computers that are permitted to simultaneously connect over the network to Windows NT Workstation 3.5, 3.51, 4.0, and Windows 2000 Professional is ten. This limit includes all transports and resource sharing protocols combined.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• MindStorm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01-2024
@codecaster: dat zou niet verklaren waarom de account opnieuw moet worden aangemaakt, die limiet van 10 connecties blijft.

Zijn er nog gedetailleerde meldingen wanneer het voorkomt? En hoe vaak gebeurt het eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
De melding kan ik niet zo voor de dag halen maar zodra je op de netwerkverbinding klikt krijg je.

Deze lokale apparaatnaam word al gebruikt......... (niet geval)