Toon posts:

Kill script

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey dit is mijn eerste post dus sorry als ik eventuele dingen doe die hier "not done" zijn.

Ik en 2 maten zijn bezig om een spel te maken zij hebben het meest verstand van php en de dingen daaromheen, ik doe de lay out.

We zijn nu bezig met het kill-script (ik neem aan dat de naam voor zich spreekt)

We hebben een stuk code gekopieerd en diegene waarvan we het gekopieerd hebben heeft daar toestemming voor gegeven maar gezegd dat hij verder niet zou helpen. anders zou het dus te gemakkelijk voor ons worden...

goed nu mijn vraag:

We moeten dus een waarde opgeven voor hoe sterk de kracht is van de aanval die je pleegt op diegene die je wilt killen maar we hebben de waarde al verschillende keren aangepast maar het haalt niets uit. Zouden jullie aan de hand van de code die ik hieronder geplakt heb kunnen vertellen wat we fout doen??

p.s. het resultaat van de aanval hang van verschillende dingen af zoals: de bescherming van het slachtoffer, jouw wapen, het aantal kogels etc etc

(ik post maar een klein stukje code omdat ik denk dat hier het probleem zit, als ik alle code moet posten lees ik het wel)

Alvast heel erg bedankt!!

Heinry

if($target->protection == "Clothes"){ $target_protection = 60; }

elseif($target->protection == "Body Vest"){ $target_protection = 30; }

elseif($target->protection == "Personal Guard"){ $target_protection = 15; }

elseif($target->protection == "A Body Mimic"){ $target_protection = 12; }

elseif($target->protection == "House"){ $target_protection = 6; }

if($fetch->weapon == "Throwing Knife"){ $your_gun_power = "6"; $gunpower = $kill_bullets*.00025; }

elseif($fetch->weapon == "9mm Berreta"){ $your_gun_power = "5"; $gunpower = $kill_bullets*.00020; }

elseif($fetch->weapon == "Revolver"){ $your_gun_power = "4"; $gunpower = $kill_bullets*.00018; }

elseif($fetch->weapon == "Browning Rifle"){ $your_gun_power = "3"; $gunpower = $kill_bullets*.00015; }

elseif($fetch->weapon == "Machine Guns"){ $your_gun_power = "2"; $gunpower = $kill_bullets*.00010; }

$power = ($your_gun_power*$fetch->rankpoints) + ($fetch->rankpoints*$fetch->rankpoints);

$power = $power*$gunpower;

$power = round($power/2);

$defense = ($target->health*$target->rankpoints) + ($target_protection*$target->rankpoints);

$defense = $defense*$target->rankpoints;

$defense = round($defense/62);

$time=gmdate('Y-m-d h:i:s');

$new_bullets=$fetch->bullets - $kill_bullets;

if($power > $defense ){

$now=time()+3600;

$last=time()+(3600*2);

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53
Tja... welkom in Programming, maar hier wordt geen ondersteuning gegeven voor gedownloade scripts, of scripts die door iemand anders geschreven zijn.
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een script / stuk code plaatst met de vraag of er iemand even zo vriendelijk wil zijn om de aanpassingen voor jou te gaan doen.

Als je zelf eens de code debugged (stap voor stap de code uitvoeren, of mbhv 'echo's de inhoud van bepaalde variablen op een bepaald tijdstip output, dan kan je al heel wat verder komen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.