Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Goedkoopste prijs en orderkosten bij producten in de PW

Pagina: 1
Acties:

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Wat mij de laatste tijd opvalt als ik iets wil kopen bij een shop uit de pricewatch, is dat de goedkooptste shops tegenwoordig vaak extra handlingkosten rekenen, waardoor ze voor de totale prijs eigenlijk ergens midden op de lijst zouden komen.

Nu merk je dit bij grote bedragen misschien niet snel op, maar als ik in de pricewatch een kvm switchje zoek van 35 euro inc verzenden, en bij de top 3 winkels kom ik dan consequent op 45 tot 50 euro uit omdat ze er achteraf stiekum handlingkosten apart bijgooien dan begin ik me wel zorgen te maken, dit brengt voor mij de bruikbaarheid van de pricewatch een stuk omlaag, omdat ik nu alsnog echt ALLE winkels af moet zoeken om te weten of ik de goedkoopste heb.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Afgesplitst van [rml][ ShS] Meldingen - deel 3[/rml], aangezien dit niets met ShS-reacties te maken heeft.

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
sorry, voor het verkeerd plaatsen dan, ik was al bang dat m'n reply gewoon kwijt was. anyway, het valt me op bij bijvoorbeeld sallandautomatisering en pc-one en nog wat zaken die regelmatig boven in de pricewatch lijsten staan.

Ik heb echt het idee dat deze verborgen kosten de nieuwe truuk is om toch bovenaan in de pricewach te komen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit verschijnsel is ons ook al enige tijd opgevallen. We zijn dan ook bezig met een nieuw systeem voor de weergave van de verzendkosten. Echter kost deze aanpassing enige tijd om te ontwikkelen en te implementeren.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:57
Het viel mij ook op:
pricewatch: AMD Opteron 165 (S939, 2x1.8GHz, 2MB, 400MHz Bus, 110W, Boxed)

PC One rekent gewoon 7,50 orderkosten bij afhalen, belachelijk! Aangezien je dus zowiezo die 7,50 erbij kunt rekenen.
Kan hier niet iets anders aan gedaan worden? Is dit uberhaupt conform de regels.

Aangezien het weer enige tijd geleden is dacht ik dit probleem maar weer eens onder de loep te laten nemen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Vandread op 08-11-2006 14:30 ]