Toon posts:

Schoonmaken / Unlocken, zonder potlood ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, dit onderwerp is al tot in den treure besproken, maar toch...

Sinds ik met m'n systeempie bij Funprice ben geweest wil hij met geen mogelijkheid meer geunlocked worden :(

Nu denk ik persoonlijk dat ze er met hun vette vingertjes aan hebben gezeten en dat er nu vet op zit :? Waarmee kan ik dat het beste verwijderen?

Als het dan nog niet lukt: kan het ook met iets anders als dat autoruit spul? Kan ik er gewoon tin op (proberen te) doen en dan tussen de brugjes wegschrapen? Ik heb namelijk geen geld voor dat spul omdat al mijn resources ( ;) ) in mijn motorrijles gaan zitten die ik vóór 11 April moet halen. :)

Verwijderd

Lekker handig dat je naam in je profile hebt staan, zal het even doorgeven aan de winkel in Grunning >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 23:18 schreef oppertweaker het volgende:
Lekker handig dat je naam in je profile hebt staan, zal het even doorgeven aan de winkel in Grunning >:)
Geef maar door, als ze een beetje geheugen hebben weten ze er wel van >:) (doe de groeten aan de manager :r )

Trouwens:
Op vrijdag 26 januari 2001 19:45 schreef dwe het volgende:
Ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar. Bleef toen steeds op 850 steken met 800 duron. Heb toen met een mesje de bruggetjes wat bekrast en weer bepotlood en toen ging het meteen goed. Op 950 staat ie nu met een normale spire koeler op 43 graden..
Is dit een slim idee :?
Heb je niet groot kans dat je je processor vermoordt?? (anders probeer ik het ff met de punt van een passer)