Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!
Verwijderd
Op welke manier haalde je eerst je analoge filmpjes op de pc? Via een filmcamera die is aangesloten op een capture apparaat ofzo?
Ik zelf gebruik(te) voor mijn AVI captures jarenlang altijd het programma AVI_IO
Dit programma zorgt ervoor dat er in principe altijd een perfecte Audio/Video sync is.
Dit programma zorgt ervoor dat er in principe altijd een perfecte Audio/Video sync is.
Hoe is het mogelijk dat iemand die zo'n duur video-bewerkings programma (Premiere Pro 1.5) aanschaft, geen idee heeft wat er mee kan.
Jij denkt serieus dat dit aangeschaft is? 
Je kunt gewoon via Capture analoog materiaal inladen voor zover ik weet.
Je kunt gewoon via Capture analoog materiaal inladen voor zover ik weet.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Inderdaad, niks dure pakketten. Een programma zoals The_Doman aangeeft, of bijvoorbeeld VirtualDub volstaat al om te capturen. Het is gewoon een beetje stoeien met de juiste instellingen en codecs. Hou de CPU-load goed in de gaten. Wellicht capture je op een, voor jouw pc, te hoge resolutie of te zware codec.
Capturen in MJPEG of Huffyuv (video) en gewoon PCM wave, levert hier gewoon prima resultaten op. Probeer niet direct naar divx/xvid en mp3/ogg te capturen. Dat is gewoonweg te zwaar.
Capturen in MJPEG of Huffyuv (video) en gewoon PCM wave, levert hier gewoon prima resultaten op. Probeer niet direct naar divx/xvid en mp3/ogg te capturen. Dat is gewoonweg te zwaar.
Denken jullie eraan dat dit analoge beelden zijn, Premiere kan alleen digitale beelden capturen (DV) en dat is ook geen enkel probleem. Maar kunnen programma's als AVI_IO of VirtualDub dit wel??
Bedankt voor jullie reacties
ParkOverall schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:12:
Hoe is het mogelijk dat iemand die zo'n duur video-bewerkings programma (Premiere Pro 1.5) aanschaft, geen idee heeft wat er mee kan.
Daar doe ik maar even geen uitspraak over...
Bedankt voor jullie reacties
[ Voor 12% gewijzigd door mhproductions op 23-06-2006 11:17 ]
Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!
Ik neem aan dat je met een digitale camcorder werkt?mhproductions schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:16:
Denken jullie eraan dat dit analoge beelden zijn, Premiere kan alleen digitale beelden capturen (DV) en dat is ook geen enkel probleem. Maar kunnen programma's als AVI_IO of VirtualDub dit wel??
Veel DV camcorders hebben ook de optie om analoge videosignalen om te zetten naar digitaal (DV).
Dit geeft altijd een uitstekend resultaat!
Zie ook:
Analoog capturen - PCTV valt tegen, betere opties?
Vertel dan eerst eens hoe je die analoge beelden nu binnenhaalt, en dan bedoel ik fysiek/technisch. Op wat voor tape staan ze (VHS, Hi8, etc)? Heb je een TV kaart in de PC zitten? Heb je een converterbox ter beschikking? Heb je zelf een camcorder, en wat dan voor een? Alleen roepen wat voor software je gebruikt, helpt niet echt.....mhproductions schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:16:
Nee en helemaal niet als je er over beweert hetgeen niet waar is. (Dat analoog capturen niet kan met Adobe's Premiere Pro 1.5, hetgeen, vvoor de tweede maal, weldegelijk kan. Lees de gebruiksaanwijzing.)
Pagina: 1