Turn it off and on again.
Verwijderd
Snelheid van het geheugen op de Pro is wat sneller, prestaties liggen tussen een GTS en Ultra in
De GTS Pro GPU (chip) is identiek aan de normale GTS GPU ... zoals oppertweaker al zegt alleen het geheugen op een GTS Pro kaart is sneller. Het maakt dus niets uit ...
Is dat zo? Ik heb gisteren ook een powercolor Geforce 2 GTS binnen gehad.. maar ik heb de cooler er niet afgehad. Is dat eenvoudig er af te halen?
Naja.. ik het er nu toch geen tijd voor.. Ik ga hem maar ff proberen te overclokken..
Naja.. ik het er nu toch geen tijd voor.. Ik ga hem maar ff proberen te overclokken..
waar heb je hem voor die prijs gehaald? Ik heb dat er nl ook voor betaald.hij draait trouwens lekker 270@390 (fl 440)
Eerst proberen het geheugen overteklokken, dan pas kijken of het verhogen van de core betere prestaties oplevert!!!!! Bottleneck is geheugen!
De Pro is idd met sneller geheugen...400MHz volgens mij. De Ultra heeft 460Mhz geheugen!
Ik heb een GTS van Asus...de pure versie en die draait lekker op 220/400!!! 230/400 levert eigenlijk niets extra's op!!
De Pro is idd met sneller geheugen...400MHz volgens mij. De Ultra heeft 460Mhz geheugen!
Ik heb een GTS van Asus...de pure versie en die draait lekker op 220/400!!! 230/400 levert eigenlijk niets extra's op!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Mijn Elsa GTS wil tot 250/390 maar ik hem niet hoger dan 250 zetten, want nvmax wil niet verder. 
Greetz
Greetz
Verwijderd
Wat kost dat ding?Op vrijdag 26 januari 2001 23:09 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
ik heb gisteren me powercolor geforce 2 gts
eindelijk gehad haal ik de cooler eraf om er wat koelpasta op te doen.
Zie ik dat er op het chippie gts pro staat wat is het verschil tussen de gts rn gts pro
als die er is ????
hij draait trouwens lekker 270@390 (fl 440)
Verwijderd
update: 240/400
is dit hoog? post hieronder jullie clocks...
ik vraag me af hoe hoog de anderen komen
ik denk dat ie van mijn nog hoger kan
OF ik tweak niet goed
(getweaked met geforcetweakutility)
ik merk het namelijk in het begin ff in mijn q3 fps maar later niet meer
215/355 zelfde fps als 240/400
ik ga nog ff 3dmarken
is dit hoog? post hieronder jullie clocks...
ik vraag me af hoe hoog de anderen komen
ik denk dat ie van mijn nog hoger kan
OF ik tweak niet goed
ik merk het namelijk in het begin ff in mijn q3 fps maar later niet meer
215/355 zelfde fps als 240/400
ik ga nog ff 3dmarken
240/400 is heel erg nice
... vergeet alleen niet dat het verhogen van de corespeed bijna geen effect op de snelheid heeft (vooral niet in 32-bit kleur). Je kunt dus beter het geheugen zo hoog mogelijk klokken (bij sommige kaarten kan het geheugen iets hoger als je de corespeed iets terug zet).
Op zaterdag 27 januari 2001 16:55 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Wat kost dat ding?
nou fl 440,- bij www.rgcomputers.nl
Turn it off and on again.
Pagina: 1