Hey ik ben een tijdje geleden begonnen met het bouwen van een nieuw systeem.
Helaas kwam ik er achter dat het door mij gekozen moederbord niet samen ging met mijn Pentium D940..
Nadat ik nu dus mijn moederbord heb terug gebracht ligt hier nu dus nog die Pentium D te kijken ( kan hem niet terug sturen omdat de doos geopend is ).
Nu ben ik zo al een beetje rond aan het kijken voor een ander moederbord.
Zoals deze of deze Hopelijk kan iemand me helpen met het kiezen van een goed moederbord. ( deze moederborden zijn enkel voorbeelden gezien ik ook enigzins met een bepaald budget zit heb ik ook liever niet dat het moederbord veel duurder word als 80-120 euro )
Verdere info:
Ik heb
-530 W be quite voeding
-Pentium D940
-nog geen geheugen maar dat komt wel
-het plan om een nVidia 7950 te kopen.
Dus het bord moet om kunnen gaan met de Pentium D9x0 serie.
En ook met de nVidia 7950.
Helaas kwam ik er achter dat het door mij gekozen moederbord niet samen ging met mijn Pentium D940..
Nadat ik nu dus mijn moederbord heb terug gebracht ligt hier nu dus nog die Pentium D te kijken ( kan hem niet terug sturen omdat de doos geopend is ).
Nu ben ik zo al een beetje rond aan het kijken voor een ander moederbord.
Zoals deze of deze Hopelijk kan iemand me helpen met het kiezen van een goed moederbord. ( deze moederborden zijn enkel voorbeelden gezien ik ook enigzins met een bepaald budget zit heb ik ook liever niet dat het moederbord veel duurder word als 80-120 euro )
Verdere info:
Ik heb
-530 W be quite voeding
-Pentium D940
-nog geen geheugen maar dat komt wel
-het plan om een nVidia 7950 te kopen.
Dus het bord moet om kunnen gaan met de Pentium D9x0 serie.
En ook met de nVidia 7950.