Toon posts:

[s]Geen[/] Wel nieuwsbericht voor release Opera 9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is er geen nieuwsbericht over de release van Opera 9 geweest? Volgens mij heeft elke major Opera-release tot nu toe een nieuwsbericht gekregen op tweakers.net. Dat geldt ook voor releases omtrent FireFox en Internet Explorer.

De nieuwe Opera-release is op z'n minst interessant te noemen vanwege BitTorrent-integratie, widgets en verbeterde compatibiliteit met sites die zich niet goed aan de webstandaarden houden.

Natuurlijk ben ik een fervent Opera-gebruiker, maar ook op objectieve, journalistieke gronden begrijp ik niet waarom dit geen nieuws is. Kan dit uitgelegd worden? Of kan er wellicht alsnog een bericht over komen, met bijvoorbeeld de hoeveelheid downloads in de eerste dagen als invalshoek? :)

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ach ja, firefox komt voor elke scheet op de frontpage puur omdat het populair/in is. Maar ik stem wel voor een nieuwsbericht voor Opera. Want ik vind eerlijk gezegd dat Opera niet zo veel onderdoet voor Firefox. Maar het wint langzaam populariteit aangezien het gratis is geworden.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ja maar waar moet je dan een grens gaan trekken. Ik bedoel er komen vaak genoeg nieuwe versies van populaire software uit. En dat past gewoon weg niet allemaal op de frontpage.
Dit past wel gewoon in de meuktracker, en daar staat Opera 9 dacht ik gewoon tussen.

Verwijderd

Topicstarter
In het verleden heeft Tweakers de grens op zo'n manier getrokken, dat major releases van webbrowsers altijd de frontpage haalde in het nieuws. Ik begrijp niet waarom die grens nu ineens anders ligt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat nieuwsje heeft in ieder geval in de queue gestaan en hád kunnen worden opgepakt door een van de crewleden. Men heeft echter de keus uit meer dan 1 nieuwsje en heeft daarom het Opera-nieuwsje laten liggen gok ik. Er zit dus geen bewust veranderd beleid achter ofzo.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zoals Harm al zegt. Dit nieuwsje heeft in de queue gestaan, maar is niet opgepikt door een redacteur/nieuwsposter, waardoor de Time To Live verstreken is en het tot nieuwslink verworden is. Dat is vooral in een geval als dit een jammerlijke zaak, waar wat aandacht aan besteed moet worden in de toekomst.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dit vonden we wel een misser die rechtgezet moest worden. Ziehier: nieuws: Opera 9 warm onthaald :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zijn helden die weten waar jullie mee bezig zijn! :Y)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 00:31 ]

Pagina: 1