Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WC] SDA krijgt zwemles!

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hier een kort verhaaltje:

13:00: De bel gaat, voordat ik pauze hou, nog ff naar de WC!
13:02: Rits, kijk uit dat me telefoon niet pleurt!
13:02: Tsssssssssssssss zo, dat was het, broek naa (onderbreking, u vergeet op uw SDA te letten) *plons*!
13:03 SDA licht hopeloost uitgevallen te verdrinken!
13:03 Ik red de SDA (nouwjha, ik heb hem er in iedergeval uitgehaald, het redden gedeelte is er nog niet, en jah het is vies, maar ik laat me GSM niet in een WC achter)!
13:04 Ik spoel hem toch maar ff snel af, het is best ranzig, en nat was ie toch al!
13:04 SDA is totaal ontmanteld en ga maar eens naar huis!

Tja, ik vind het best triest, nu wil ik hem openmaken (niet alleen de sim en batterij weghalen) maar ook het hele kappie (de klein k*t schroevjes heb ik met een ''streep''-schroevedraaier verwijderd), maar hoe krijg ik hem nu helemaal open?

Das de vraag voor jullie, eventuele tips zijn van harte welkom!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Als je hem eenmaal open hebt, geheel afspoelen met gedestilleerd water, laten drogen en er het beste van hopen. Ik vrees echter dat je er nu al rijkelijk te laat mee bent.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:30

Dentheman

Zie signature

SeatRider schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:38:
Als je hem eenmaal open hebt, geheel afspoelen met gedestilleerd water, laten drogen en er het beste van hopen. Ik vrees echter dat je er nu al rijkelijk te laat mee bent.
Ik heb vroeger een Philips savvy in de wc laten vallen:
1. afgespoeld
2. accu + sim eruit
3. boven de kachel
4. na 4 dagen lichtte het scherm op als je de accu erin deed :D

hij deed het wel alleen de accu was beschadigd, meer dan 10 uur standby zat er niet meer in
maar denk niet dat je met een sda gaat lukken helaas

Zie ondertitel

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Stond je sda aan? Als hij wel aan was, dan is hij 9 van de 10 keer hopeloos verdronken. Omdat het voedingscercuit met water in aanraking is gekomen en de rest van het mobo ook, is dit niet te repareren.

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 19:11

smallboy

N/A

Aangezien je nu toch geen garantie meer hebt lijkt me, kun je hem wel uit elkaar slopen.
Zelf heb ik ook een keer m'n SDA opengemaakt (omdat de 2 niet goed meer werkte). 't Is wel even lastig, maar met deze guide: http://www.digimission.com/?page_id=25 lukte het aardig (die guide is voor de C500, maar das dezelfde als de SDA).

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

Meesterlijke opmerking! Doe jij geen spelletje Sudoku dan op de plee? Ik altijd...

Ik het ook 2 maal gehad met een telefoon... niets meer aan te doen denk ik. Post effe pics... wil de inhoud wel even zien :)

BOINC stats

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BachW schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:12:
[...]

Meesterlijke opmerking! Doe jij geen spelletje Sudoku dan op de plee? Ik altijd...

Ik het ook 2 maal gehad met een telefoon... niets meer aan te doen denk ik. Post effe pics... wil de inhoud wel even zien :)
Je weet maar nooit wat ie er mee van plan was he :+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:04
je moet hem sowieso de eerste 4-5 dagen NIET aanzetten, echt niet doen. Gewoon boven de verwarming leggen ofzo. Dan zou alle vocht er wel uit moeten komen..

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De instructies heb je inmiddels gekregen van smallboy :) Opzich had je hier echter ook wel om kunnen vragen in het centrale topic.

Sterkte uiteraard met het laten drogen, hoewel ik hem persoonlijk niet boven de kachel zou leggen maar gewoon wat langer zou wachten. Mocht je nog tips mbt het drogen zoeken, er zijn best veel topics over dit onderwerp geweest waar je vast wel wat aan zult hebben.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.