Ik heb een winkelmand die in het totaal opgeslagen wordt in een datatable, deze verstuur ik via een sessie naar een andere pagina die op zijn beurt weer per rij de gegevens in een MSSQL Database moet toevoegen.
Nu kan ik in de pagina die de bestelling moet toevoegen in de database wel de datatable uitlezen en op de pagina weergeven doormiddel van de volgende code:
Ik denk dat dit gedaan kan worden via cart.Select maar dit heb ik niet zelf werkend gekregen
Zoeken met google bood niet echt hulp omdat het juist vaker andersom gaat (database naar datatable).
Alvast bedankt
Nu kan ik in de pagina die de bestelling moet toevoegen in de database wel de datatable uitlezen en op de pagina weergeven doormiddel van de volgende code:
Maar nu wil ik dus (ik denk via een while loop) elke rij toevoegen aan een MSSQL database.cart = (DataTable)Session["kaart"];
GridView1.DataSource = cart;
GridView1.DataBind();
Ik denk dat dit gedaan kan worden via cart.Select maar dit heb ik niet zelf werkend gekregen
Zoeken met google bood niet echt hulp omdat het juist vaker andersom gaat (database naar datatable).
Alvast bedankt