Toon posts:

TV-Vlaanderen met cardsharing ?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.026 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben compleet nieuw voor die satelliet dinges dus hier even mijn vraag.. Een dreambox heeft een netwerk aansluiting... kan ik in de living een dreambox 7020 plaatsen dat dienst doet als recorder met hierin de smartcard dat ie deelt en in de andere kamers een dreambox 500 dat de gedeelde smartcard gebruiken van die DB7020 ?

- Zo'n smartcard delen.. gaat dit enkel tussen dreambox onderling of kan een geheel ander merk ook zo'n gedeelde kaart gebruiken ?

- Kan je op een eenvoudige manier de opnames van de DB7020 delen zodat je die op de DB500 direct kan zien ? Hiermee bedoel ik zonder dat je met de afstandsbediening het path van de DB7020 moet gaan ingeven of zo'n dingen...

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 15:51
Ik denk dat dit in een grijze legale zone valt en niet echt op GoT thuishoort.
Er zijn vast satelietforums waar je met je vraag terecht kan.

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Ik zie dit eerder als een vraag a la ik wil internet delen via een thuisnetwerk (toen het nog verboden werd door providers). Maar goed, laten we het beoordelen maar aan mods overlaten.

OT ik heb geen idee, maar vind het een interessante vraag.

Verwijderd

Topicstarter
Op het forum zijn al enkele dingen over die dreamboxes gekomen alleen kon ik op mijn vraag geen antwoord vinden. Dus ik zie niet in waarom mijn vraag anders zou zijn.

Maar inderdaad.. 'k heb eens gezocht op forums speciaal voor satellieten en heb er ene te pakken.
Topic mag gesloten worden

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 10:55
Wat jij wil kan allemaal (al is het opnemen met een DB 500 niet eenvoudig, je moet een aantal zaken instellen)

Cardsharen binnenshuis is niet illegaal, dus kan wel besproken worden lijkt me. Het is met andere receivers ook mogelijk als je een zgn. Cardlink kaart koopt voor in die andere receiver. Op die manier kun je connecten met een Newcamd cardserver in de Dreambox. Nadeel is dat zo'n Cardlink 150 euro kost en je voor dat geld haast ook een Dreambox 500 kan kopen (of bijv. een Relook Mutant)

Verwijderd

Cardsharing moet inderdaad gewoon mogelijk zijn met je Dreambox. Je moet dan eerst een goede image op je dreambox laden. Voordat je dat doet moet je hem eerst flashen. Daarna laad je de image op de dreambox en kan je via het menu op de dreambox de image laden. Hierna moet je nog een emulator installeren. Pli Emerald heeft standaard cardsharing aan boort. Kijk anders even op www.sat4all.com voor iets meer informatie. http://dreambox.sjerom.com/ is ook een site boordevol informatie. Alleen zal je cardsharing daar niet tegenkomen.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:49
@C
je hebt geen email adres in je profiel dus zou je me is kunnen mailen,

icekiller2K4_at_gmail.com

[ Voor 5% gewijzigd door Icekiller2k6 op 26-07-2006 02:35 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 10:55
Is het al gelukt, Cirrus?

Bij ons is er iig beeld op TVV dus het kan zeker!
Pagina: 1