verschil router

Pagina: 1
Acties:

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-02 07:44
hallo,

wat is de verschil tussen een philips SNB6500 met een Philips SNA6500?Ik zag staan dat de SNB6500 108 mbit is maar wat betekent dat bedoelt men of de ethernet kabel 108 mbit kan zijn of hij verstuurt zo snel de gegevens?De SNB6500 is ook een accespoint maar zag nergens staan of die ook bij de SNA6500 de geval is verder stond er ook nog +Vpn maar wat betekent dat?De SNA6500was geschikt voor adsl 2+ maar is die SNB het dan niet?Verder wat is een modem wifi router?

Ik had ook nog paar vragen over pmcia.

Wat is de verschil tussen de notebook adapter SNN6500 van philips met de notebook adapter CPWNA160 want ik zie dat ze dezelfde dingen kunne

alvast bedankt

milad

Verwijderd

De a is ook meteen een ADSL modem. De b is alleen een router met wifi.

Is die CPWNA160 ook van Phlips? Ik krijg geen hits op google van dit product. Elke PCMCIA wireless adapter zal werken. Zolang hij maar 54Mbps aan kaan.

• weebeast
ik wou de snb vandaag halen zeggen ze dat die router niet geschikt voor adsl maar voor kabel en ze zeiden dat ze wel een adsl router konden bestellen voor 120 euro.afzettery?

• weebeast
weebeast schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:33:
ik wou de snb vandaag halen zeggen ze dat die router niet geschikt voor adsl maar voor kabel en ze zeiden dat ze wel een adsl router konden bestellen voor 120 euro.afzettery?
Ik werd vanochtend wakker gemaakt waardoor ik de SNA6500 Geschonken kreeg dus wat mijn broer hierboven had gezegt was een grap daarom post ik het effe.want wat ik eerst vraagde is opgelost want ik heb het net gekregen maar nu kan ik geen internet verbinding instellen omdat ik mijn klant gegevens niet meer weet behalve me username en password.Zoals wat voor isp het is kunnen jullie mij daarmee helpen?

Hoop dat het goed is van mij mag je ook wel zelf editten als wat niet thuis hoort:P

[ Voor 61% gewijzigd door weebeast op 23-06-2006 08:41 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:45

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Weebeast, ik moet je toch even vragen om je laatste post te wijzigen naar iets wat leesbaar is.
Niet alleen zit het vol schrijffouten, ik kan er echt niet uit wijs.

Overigens is kicken binnen 24 uur Not done: Zie de Algemene gedragsregels (Netiquette)

• weebeast
kan slotje op probleem opgelost lag aan software en werkt nu perfect en bedankt voor post:P

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-04 11:55

BHQ

Punten, komma's en hoofdletters gebruiken.

Wat de neuk bedoel je met je laatste post :?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:45

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik denk dat hij bedoelt te vertellen dat het probleem is opgelost. Aangezien ik nog steeds niet weet wat zijn originele probleem was (en ik ook geen zin heb om het te gaan ontcijferen) hoef ik ook niet te weten wat de oplossing was.

Laat maar afzakken dus.. :)
Pagina: 1