Nero: shellmanager database is corrupt or missing

Pagina: 1
Acties:

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Hey

Ik heb gisteren een nieuwere versie van nero 7(7.0.1.2) proberen te instaleren maar toch is het niet gelukt omdat mijn serial niet goed was. Dus omdat ik niet kon instaleren had ik maar gezegd om systeemherstel te doen, ik had namelijk geen zin om nero 7 opnieuw te instaleren. Zo gezegd zo gedaan. Ik wilde vandaag een dvd-rw wissen en dat wou ik doen via nero startsmart maar er gebeurde niets toen ik erop klikkte. Ik dacht dus om gewoon nero 7 opnieuw te instaleren. eerst probeerde ik nero7 te verwijderen maar hij maakte een fout nl. shellmanager database is corrupt or missing met als gevolg dat hij niet meer verder wou de-instaleren. deze foutmelding krijg ik ook als ik nero 7 wil instaleren(foute nero7 gewoon overschrijven).

Ik heb al gezocht op het internet maar er zei iemand dat ik in het register moest zoeken totdat er geen registersleutels van nero meer over zijn, ofwel kan ik zo'n tooltje gebruiken(van nero zelf) om nero 7 er af te gooien. Namelijk ik weet wel niet of dat wel werkt. Ook ben ik een beetje bang als ik nero er helemaal niet meer kan opzetten dan weet ik geen gelijkaardig programma als nero.

Weet iemand een manier om dit probleem op te lossen of toch gewoon dat tooltje gebruiken van nero.

Alvast bedankt.