Ik heb een Flash projector gemaakt, een voor PC (.exe) en een voor Mac (.hqx). Dit kan ik branden op een ISO 9660 CD, maar dan moet een gebruiker het .hqx-bestand converteren om bij de executable te komen. Nu heb ik Stuffit voor Windows en dacht ik slim te zijn door het .hqx-bestand zelf alvast uit te decoderen. Maar als ik de executable dan op een CD zet (met Nero), dan kan OS X deze niet uitvoeren.
Het vreemde is, dat als ik het uitpakken van het .hqx-bestand onder OS X doe, en de executable dan op CD zet (met Toast It), dat OS X die executable wel kan uitvoeren.
Wellicht ten overvloede: ik brand de CD met een ISO 9660 bestandssyteem.
---Edit---
Ik heb in Toast It de optie "Apple Extensions" uitgevinkt. Mét die optie schrijft Toast It data én resource form van bestanden. Maar zonder die optie werkt de executable dus toch vanaf CD.
Het vreemde is, dat als ik het uitpakken van het .hqx-bestand onder OS X doe, en de executable dan op CD zet (met Toast It), dat OS X die executable wel kan uitvoeren.
Wellicht ten overvloede: ik brand de CD met een ISO 9660 bestandssyteem.
---Edit---
Ik heb in Toast It de optie "Apple Extensions" uitgevinkt. Mét die optie schrijft Toast It data én resource form van bestanden. Maar zonder die optie werkt de executable dus toch vanaf CD.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 15:20 ]