Er staan nog 3 cijfertopics in de hk open, zijn deze vergeten?
Daarnaast hoort een topic als die van jou dan toch echt in Schop een Modje
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het icoon topic bestaat al heel lang en heeft inmiddels verschillende delen achter zich, het zou dus nergens over gaan die dicht te gooien. De overige 2 zijn weer door Danny opengeslingert, zie dit topic: [rml][ Serieus] Waarom slot ?[/rml]
Deliriant isti Romani.
Dat lijkt me niet aan ons om te bepalen of een slotje wel of niet erop moet. Je kan je daarnaast afvragen of het nog nut heeft. Iedereen heeft wel op elkaar gereageerd he, na al die maanden.Saryon schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:08:
Het icoon topic bestaat al heel lang en heeft inmiddels verschillende delen achter zich, het zou dus nergens over gaan die dicht te gooien.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Daarnaast zijn die onzin topics van daarnet gekomen omdat er _weer_ een nuttelos cijver topic kwam van een user_the_crow_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:12:
[...]
Dat lijkt me niet aan ons om te bepalen of een slotje wel of niet erop moet. Je kan je daarnaast afvragen of het nog nut heeft. Iedereen heeft wel op elkaar gereageerd he, na al die maanden.
Maargoed veel nut hebben die laatste 2 topics niet en zullen ze ook nooit krijgen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
die had ik serieus niet gezien
Mjah wilde een discussie aanslingeren, dus expres hier neergezetBtM909 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:08:
Daarnaast hoort een topic als die van jou dan toch echt in Schop een Modje
Precies, gezien het feit dat zo'n topic niet echt ergens over gaat en ik altijd dezelfde mensen op elkaar zie reageren is de lol er inmiddels wel af toch?_the_crow_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:12:
[...]
Dat lijkt me niet aan ons om te bepalen of een slotje wel of niet erop moet. Je kan je daarnaast afvragen of het nog nut heeft. Iedereen heeft wel op elkaar gereageerd he, na al die maanden.
Ik zie gewoon de lol niet echt van het cijfers geven aan elkaars layout. Vind het nogal een hoog "zeg dat ik cool ben, want ik heb geen zelfvertrouwen" gehalte hebben. Kan mij het nou schelen wat iemand anders voor cijfer aan mijn layout geeftdisjfa schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:14:
[...]
Daarnaast zijn die onzin topics van daarnet gekomen omdat er _weer_ een nuttelos cijver topic kwam van een userDe reden dat er spontaan 20 topics is mischien wel een *laat even zien* dat het nutteloos is..... Vrijdag middag style.
Maargoed veel nut hebben die laatste 2 topics niet en zullen ze ook nooit krijgen.

in je TS zie ik eigenlijk alleen een vraag aan de moderators die de soortgelijke topics hebben gesloten, iig zie ik niet iets van een discussie met de rest van de usersfixxx schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:44:
Mjah wilde een discussie aanslingeren, dus expres hier neergezet
tja, blijkbaar vinden de users die erin posten het wel leuk?Precies, gezien het feit dat zo'n topic niet echt ergens over gaat en ik altijd dezelfde mensen op elkaar zie reageren is de lol er inmiddels wel af toch?
je kan de topics ook niet lezen en gewoon negeren, het punt was alleen dat er voor elk onzinnig dingetje zo'n topic werd geopend en het op dat moment erg vervuilend werkt, AT zat er bijvoorbeeld vol mee...Ik zie gewoon de lol niet echt van het cijfers geven aan elkaars layout. Vind het nogal een hoog "zeg dat ik cool ben, want ik heb geen zelfvertrouwen" gehalte hebben. Kan mij het nou schelen wat iemand anders voor cijfer aan mijn layout geeft
Danny? En bedankt heSaryon schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:08:
Het icoon topic bestaat al heel lang en heeft inmiddels verschillende delen achter zich, het zou dus nergens over gaan die dicht te gooien. De overige 2 zijn weer door Danny opengeslingert, zie dit topic: [rml][ Serieus] Waarom slot ?[/rml]

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel op 22-06-2006 14:52 ]
Haha jeugdtrauma's ? 
Maar ik vraag me gewoon af in hoevere je onzin in stand wil houden als maar een zeer beperkte groep er gebruik van maakt
Snap ook wel dat mijn mening niet die van de modjes of Got is, maar middels deze manier (die ervoor gemaakt is zelfs) kan ik toch mijn mening (indirect) geven en uitvinden wat het idee wel is?
Maar ik vraag me gewoon af in hoevere je onzin in stand wil houden als maar een zeer beperkte groep er gebruik van maakt
Danny = Fok!
Daniel = GoT
Je kan en mag je mening wel geven, maarMaar ik vraag me gewoon af in hoevere je onzin in stand wil houden als maar een zeer beperkte groep er gebruik van maaktSnap ook wel dat mijn mening niet die van de modjes of Got is, maar middels deze manier (die ervoor gemaakt is zelfs) kan ik toch mijn mening (indirect) geven en uitvinden wat het idee wel is?
getuigt niet echt van een mening he?Er staan nog 3 cijfertopics in de hk open, zijn deze vergeten?
[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 22-06-2006 15:04 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Zoals BtM909 zegt: welke mening?
En onzin in stand houden?
Ai ai wat een fout idee heb jij bij de HK.
Dit soort trends steken soms de kop op: zoals ook de wuppies, de O RLY's, de Bobby the kittens, de ...anyhoe, je snapt mn punt hoop ik. Niks om tijd aan te verdoen als je er geen zin in hebt, waait gewoon over
En onzin in stand houden?
Ai ai wat een fout idee heb jij bij de HK.
mOrPhie in "Tweakers Huiskamer policy (07-12-2004)"De Tweakers Huiskamer is een plek waar je je kunt ontspannen en vermaken op Gathering of Tweakers. Het is bedoeld als een leuk extraatje naast de andere fora. Het is echter ook een forum waar serieus gepraat kan worden. Waar mensen het over persoonlijke zaken zoals liefdesproblemen kunnen hebben. Hoewel het hier dus best gezellig kan zijn tussen alle vermakelijke topics, zit er ook een serieuze kant aan en het is dus geen onzinforum.
Dit soort trends steken soms de kop op: zoals ook de wuppies, de O RLY's, de Bobby the kittens, de ...anyhoe, je snapt mn punt hoop ik. Niks om tijd aan te verdoen als je er geen zin in hebt, waait gewoon over
't Is geen expliciet genoemde mening nee, maar je kunt er wel van afleiden dat de TS van mening is dat ook de nog niet gesloten delen een slotje hadden moeten krijgenBtM909 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:04:
Je kan en mag je mening wel geven, maar
[...]
getuigt niet echt van een mening he?
Hoewel sommige topics in de 'ik moet poepen'-categorie kunnen hoor. En dan bedoel ik niet die tijdelijke rages die jij noemt, maar 'de geef een cijfer aan...'- en 'wat vind jij van...'-topics. Lijkt me totaal niks bijdragen aan enige lol. In tegenstelling tot het wuppy-topic is het gewoon herhaling op herhaling. Veredelde slowchat soms zelfs.Remy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:06:
Ik kan die topics best wel links laten liggen, maar ik had verwacht dat er wel van HK1.0 geleerd is.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Neem me niet kwalijk
Deliriant isti Romani.
Wuppies zijn ook een herhaling van 1982, dus tja: alles wordt gerecycled hè. En als een topic echt zo onzinnig/loos is dat het niet in de HK past: de TRknop is zo gevonden toch_the_crow_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:26:
[...]
Hoewel sommige topics in de 'ik moet poepen'-categorie kunnen hoor. En dan bedoel ik niet die tijdelijke rages die jij noemt, maar 'de geef een cijfer aan...'- en 'wat vind jij van...'-topics. Lijkt me totaal niks bijdragen aan enige lol. In tegenstelling tot het wuppy-topic is het gewoon herhaling op herhaling. Veredelde slowchat soms zelfs.
Ik kan die topics best wel links laten liggen, maar ik had verwacht dat er wel van HK1.0 geleerd is.
Ik bedoel dat bepaalde topics al bij deel 20 zijn en er geen enkele vernieuwing is. Dus niet de retro onderwerpen zoals de wuppies.Remy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:30:
Wuppies zijn ook een herhaling van 1982, dus tja: alles wordt gerecycled hè.
Tsja, ik verwacht toch dat er zelfs zonder mijn input, middels een TR, op gelet wordt. Lijkt me niet meer dan logisch. Daar zijn moderators voor namelijk. Maar goed, ik zal dan voortaan maar een TR maken.En als een topic echt zo onzinnig/loos is dat het niet in de HK past: de TRknop is zo gevonden toch
[ Voor 21% gewijzigd door _the_crow_ op 22-06-2006 15:45 ]
Ghehe, volgens mij vergeet je heel eventjes dat moderators ook maar mensen zijn: dus ook de HK-modjes. Ook al wordt HlpDsK soms als multishare-postaccount gezien, hij is toch echt van vlees en bloed. Waar ik daarmee heen wil is het gegeven dat zelfs de moderators niet alles zien/opmerken. Een TR kan daarbij de aandacht trekken van 'hej daar is wat aan de hand, ff opletten graag' en hoppetee, een moderator checkt het.Daar zijn moderators voor namelijk.
Het is wel een beetje te vergelijken met de politie/reddingsdiensten in a way: zonder (anonieme) tips, oplettende burgers die 112 bellen of dergelijke meldingen zou er veel meer fout gaan in het land: maar gelukkig kan door meldingen de brandweer/politie/ambu toch regelmatig op tijd redding/hulp bieden, in welke soort situatie dan ook.
Snap je?
Ik snap je helemaal. En ieder mens of moderator ziet wel eens iets over het hoofd. Helemaal geen problemen mee. Maar sommige gevallen zijn imho gewoon te duidelijk. Misschien moet ik voor die gevallen dan maar de hulpdiensten op de hoogte stellen.Remy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:49:
Ghehe, volgens mij vergeet je heel eventjes dat moderators ook maar mensen zijn: dus ook de HK-modjes. Ook al wordt HlpDsK soms als multishare-postaccount gezien, hij is toch echt van vlees en bloed. Waar ik daarmee heen wil is het gegeven dat zelfs de moderators niet alles zien/opmerken. Een TR kan daarbij de aandacht trekken van 'hej daar is wat aan de hand, ff opletten graag' en hoppetee, een moderator checkt het.
Het is wel een beetje te vergelijken met de politie/reddingsdiensten in a way: zonder (anonieme) tips, oplettende burgers die 112 bellen of dergelijke meldingen zou er veel meer fout gaan in het land: maar gelukkig kan door meldingen de brandweer/politie/ambu toch regelmatig op tijd redding/hulp bieden, in welke soort situatie dan ook.
Snap je?
Had toch gehoopt dat wij hier op zo'n hoogstaand forum dit soort dingen wel een beetje tussen de regels, eh in dit geval letters, door kunnen lezenOsiris schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:06:
[...]
't Is geen expliciet genoemde mening nee, maar je kunt er wel van afleiden dat de TS van mening is dat ook de nog niet gesloten delen een slotje hadden moeten krijgen
Maar goed, The crow verwoord mijn standpunt erg goed moet ik zeggen, ik wilde er niet al teveel over zeggen voordat je weer als wannabe mod wordt bestempeld enzovoort, gebruik die tr knop vaak genoeg.
@ Remy
Snap ook wel dat de hk er is om je te ontspannen, maar zoals the crow ook al zegt, een herhaling van zetten die eeuwig doorgaat, daar zie ik de ontspanning niet van. Maar zoals ik al eerder zei, het is maar een mening
Ik kan je mening zeer goed begrijpen, vind hem goed verwoord en kan me er goed in vinden ..._the_crow_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:26:
maar volgens mij is de vergelijking met HK1.0 trekken, en waarom dat daar foutliep; voorlopig nogal voorbarig ...
De HK1.0 en hoe dat foutliep (voor alle kinders die toen nog in de luiers rondliepen, en dat niet bewust hebben meegemaakt
waar tussentijds veelvuldig gepoogd werd de dingen te reguleren, maar de ene na de andere 'rage' over elkaar heenduikelde en de 'ergernis' voor velen zwaar begon te overheersen over gewoon het idee van een ontspannen 'lollig' forum ...
het is zeker zo dat we dat niet meer willen zien, maar volgens mij is dat ook geenszins meer te vergelijken met de huidige sfeer in de HK ..
waar hooguit hier een rage tijdelijk optreed en eventjes mensen 'uit de band' springen... maar dat hooguit kort duurt en men ook als gebruikers weer snel eroverheen komt en niet eindeloos door blijft gaan dezelfde grapjes te herhalen ...
dat op die cijferrage redelijk 'makkelijk' gereageerd wordt, komt ook grotendeels dat een korte eenmalige 'uitbarsting' in de huidige Huiskamer geen al te groot probleem is; omdat de sfeer daar over het algemeen zelfs heel ontspannen is en de mensen ook veel vrijheid verdienen omdat die er meestal prima mee weten om te gaan (en niet telkens weer de 'grenzen van wat leuk is' gaan opzoeken).
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik zie hk1.0 toch echt meer als een verzameling troep als:_the_crow_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:26:
[...]
Hoewel sommige topics in de 'ik moet poepen'-categorie kunnen hoor. En dan bedoel ik niet die tijdelijke rages die jij noemt, maar 'de geef een cijfer aan...'- en 'wat vind jij van...'-topics. Lijkt me totaal niks bijdragen aan enige lol. In tegenstelling tot het wuppy-topic is het gewoon herhaling op herhaling. Veredelde slowchat soms zelfs.
- Oneliners..
- Overal PICSS! inzetten..
- Berichten met alleen een smiley..
- Steeds opzoeken van grenzen..
yoepie yoepie yes yes (warez)
HK voor onbepaalde tijd dicht
http://hawvie.deviantart.com/
Pagina: 1