He
ik zit al een poosje met een probleem. Als ik xvid/divx/wmv/mpeg (eigenlijk alle video formaten) afspeel in WMP of VLC (en winamp en andere programma's) dan heeft mijn pc nogal de neiging om te haperen
Ik heb verder op de achtergrond niks aanstaan, het CPU gebruik is dan ook maar 30% ofzo. Ik heb een 2.67Ghz met 768MB Ram. Mijn schijven hangen in RAID0 opstelling, dus ook dat kan het probleem niet zijn. Ik heb de nieuwste codecs geinstalleerd, omdat bij de oude hetzelfde probleem aanwezig was. Ik draai Windows XP met SP2. Elke 2 dagen laat ik m'n pc automatisch defragmenteren.
Ik ben echt ten einde raad!! Heeft iemand enig wat het probleem zou kunnen zijn? Of zijn er misschien programma's waar ik heel m'n pc mee kan laten nalopen ofzo? Alle software is toch wel te vinden, ergens op het web
Alvast bedankt!
Rob
ik zit al een poosje met een probleem. Als ik xvid/divx/wmv/mpeg (eigenlijk alle video formaten) afspeel in WMP of VLC (en winamp en andere programma's) dan heeft mijn pc nogal de neiging om te haperen
Ik ben echt ten einde raad!! Heeft iemand enig wat het probleem zou kunnen zijn? Of zijn er misschien programma's waar ik heel m'n pc mee kan laten nalopen ofzo? Alle software is toch wel te vinden, ergens op het web
Alvast bedankt!
Rob