Hallo,
Ik ben bezig met een script waarmee je films kan uploaden. De volgende code gebruik ik hier onder andere voor (flink vereenvoudigd):
Wanneer ik een klein bestand upload is er niets aan de hand maar wanneer ik een groot bestand wil gaan uploaden gaat het mis. De bestandsgroottes komen wel overeen (die van de film op mijn computer en op de server). De bestanden lijken wel corrupt.
Wat kan hier aan de hand zijn?
Ik ben bezig met een script waarmee je films kan uploaden. De volgende code gebruik ik hier onder andere voor (flink vereenvoudigd):
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <? echo '<pre>'; print_r($_FILES); echo '</pre>'; if($_FILES['file']['error'] == UPLOAD_ERR_OK) { if(is_uploaded_file($_FILES['file']['tmp_name'])) move_uploaded_file($_FILES['file']['tmp_name'], $config->photobook['photos_tmp_path'].'/'.$_FILES['file']['name']); } echo '<form method="post" action="index.php?page=uploadtest" enctype="multipart/form-data">'; echo '<input type="file" name="file" style="width:auto">'; echo '<br>'; echo '<input type="submit" style="width:auto">'; echo '</form>'; ?> |
Wanneer ik een klein bestand upload is er niets aan de hand maar wanneer ik een groot bestand wil gaan uploaden gaat het mis. De bestandsgroottes komen wel overeen (die van de film op mijn computer en op de server). De bestanden lijken wel corrupt.
Wat kan hier aan de hand zijn?