Op dit moment ben ik al geruime tijd bezig om een container horizontaal en verticaal te centreren.
Nu is het centreren op zich geen probleem, als je je container een height opgeeft.
Nu bevat mijn container geen height.
Is het dan wel mogelijk om de container verticaal te centreren? Of zal je dan met Javascript of iets dergelijks aan de slag moeten?
De reden dat ik geen height opgeef, is omdat de content die in de container komt een onbekende hoogte heeft, en de container gewoon mee dient te schalen.
Nu is het centreren op zich geen probleem, als je je container een height opgeeft.
Nu bevat mijn container geen height.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| body { margin:0; padding:0; background-color:#E9E9EA; text-align:center; font: 12px Arial, Helvetica, sans-serif; } #container { margin:0 auto; position:relative; width:760px; text-align:left; background-image:url(i/content_bg.gif); } |
Is het dan wel mogelijk om de container verticaal te centreren? Of zal je dan met Javascript of iets dergelijks aan de slag moeten?
De reden dat ik geen height opgeef, is omdat de content die in de container komt een onbekende hoogte heeft, en de container gewoon mee dient te schalen.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored