het lukt me vooralsnog niet om iso dvd's op mijn tweede scherm afgespeeld te krijgen; ik kan wel met (bijvoorbeeld) gxine de iso als dvd-device instellen en afspelen, maar dan blijft hij altijd op het primary scherm staan. ik kan gxine wel in cli opstarten en naar het tweede scherm sturen, maar dan herkent hij de iso-file niet als dvd device (dat werkt alleen als het vanuit de gui is ingesteld).
met totem kan ik wel avi's op het tweede scherm afspelen, maar die speelt geen iso's af (ook niet als ze gemount zijn). is er misschien een iso-plugin voor totem oid? met vlc krijg ik wel beeld maar geen geluid, en blijven de gnome toolbars in beeld staan. mplayer wil uberhaupt geen overlay afspelen op het tweede scherm.
weet iemand hier een werkend programma/methode voor?
met totem kan ik wel avi's op het tweede scherm afspelen, maar die speelt geen iso's af (ook niet als ze gemount zijn). is er misschien een iso-plugin voor totem oid? met vlc krijg ik wel beeld maar geen geluid, en blijven de gnome toolbars in beeld staan. mplayer wil uberhaupt geen overlay afspelen op het tweede scherm.
weet iemand hier een werkend programma/methode voor?