Toon posts:

The Hunt for Ronnie Tober

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even berekend dat als we jullie in 3 á 4 maanden willen benaderen, we nog zo'n 60PIII's @800 moeten assimileren die tenminste op de werkdagen grazen. (Dat is géén onmogelijkheid:maandag weer 3 erbij (denk ik...)
Ik hou jullie op de hoogte.

Zijn er nog andere teams die de jacht willen openen?
(Deze draad graag wat meer DPC-gericht houden)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan je dit onderwerp niet een keer sluiten :?
Of ga anders een eigen subteamforum starten ergens.
De vorige thread is niet voor niets gesloten.
Dit heeft weinig meer te maken met algemene DPC-dingen.

Geweldig hoor die onderlinge competitie, maar moeten er nou ellenlange threads komen van het niveau "got-kroeg" :?

Verwijderd

Topicstarter
Dsmarty, wat is jouw probleem precies?
Ik ben niet in staat om mijn eigen forum hiervoor op te richten. En ik kan ook niet een goed alternatief bedenken om elkaar op de hoogte te houden. (mail/icq oid is veel minder praktisch)

Ik dacht dat je er wel blij mee zou zijn als drie middelgrote teams hun best gaan doen om meer RC5 te gaan doen. Je hoeft deze draad niet persé te lezen. Ik lees zoveel draden niet die me niet boeien. Als je met me in discussie wilt gaan dan mail me ff op ameijs@casema.net en liever niet hier.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Done

Carbon-copy naar GoT:
GoT-DPC is het forum voor algemene zaken betreffende de Dutch Power Cows.
De vorige thread heb ik laten sluiten, dit omdat er alleen bullshit in stond die niemand ook maar iets interesseerde.
Nu begin je weer opnieuw met een zelfde soort thread. Het forum is er niet om als sub-team-forum te fungeren.
Daarom vraag ik weer om een slotje op dat forum.
Niks persoonlijks hoor, maar voor het subteam-gechat kan je beter een irc kanaal oprichten of een eigen forum.

M vr gr DSmarty

edit:
Toevoeging: Vat dit aub niet persoonlijk, ik wil nog weleens behoorlijk direct en ongenuanceerd zijn, het gaat mij er puur om dat de posts geen enkele toevoegende waarde meer hadden aan de thread en dat het meer overkwam als Subteam promotie (door het topic iedere keer omhoog te gooien) dan iets nuttigs (of grappigs)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:06

Floor-is

5.2

Op speciaal verzoe an DSmarty.
Ik sluit deze thread, wees gerust, open je er nog eentje, kom ik met nog een slotje >:)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.