[hp photosmart 850] Batterijklepje bij 2 toest. gebarsten

Pagina: 1
Acties:

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 02:54
Hallo,

ik ken iemand met een hp photosmart 850 en die zijn zus heeft ook zo een toestel. Beide tonen na 3 jaar hetzelfde probleem.
Bij allebei is het batterijklepje gebarsten in het midden door de druk van de batterijen. HP zegt dat het geen productiefout is.
Het moet geen garantie zijn maar de herstelling ervang kost +/- 300 euro.
Weet er iemand waar ik zo een klepje los zou kunnen vinden want er is ook geen part nummer van.
Of wat ik zou kunnen doen ?

Thnx

Verwijderd

Kijk eens of er twee palletjes zitten waarmee je het batterijklepje eruit kunt wippen. Indien dit het geval is, zou je op zoek kunnen gaan naar een tweedehands toestel of HP bellen en vragen of zij het onderdeel kunnen opsturen.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

300 euro om een batterijklepje te repareren?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
kloyenz schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:08:
Hallo,

ik ken iemand met een hp photosmart 850 en die zijn zus heeft ook zo een toestel. Beide tonen na 3 jaar hetzelfde probleem.
Bij allebei is het batterijklepje gebarsten in het midden door de druk van de batterijen. HP zegt dat het geen productiefout is.
Het moet geen garantie zijn maar de herstelling ervang kost +/- 300 euro.
Weet er iemand waar ik zo een klepje los zou kunnen vinden want er is ook geen part nummer van.
Of wat ik zou kunnen doen ?

Thnx
300 euro voor een klepje van een tientje. Zijn ze helemaal van de pot gerukt. Zoiets moet je melden bij de consumentenbond. Dit soort achterlijk geldgraai gedrag van grote multinationals als bijv. HP in dit geval makes me puke :r

Kun je beter een nieuwe camera kopen. Daarnaast, aangezien de garantie toch verlopen is. Zelf sluitelen. Als je met een goed schroevendraaiersetje de boel netjes uit elkaar haalt kun je zelf wel wat gaan repareren. Wees creatief. Misschien helpt het al door een stukje hardplastic op maat te zagen en bovenop het gescheurde deel te plakken.

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:59
Mijn Kodak DC5000 ZOOM had ook zoiets, daarvan bezweek de batterij klep na 2,5jaar. Kwam door de druk van de batterijen van binnenuit. Ik heb gebeld met kodak en kreeg kostenloos een klep toegestuurd. Enige eis die ze stelde was of ik kundig genoeg was om hem er zelf in te zetten. Is helemaal gelukt, moest wel heel de cam voor open maargoed.

Als het me niet lukte kon ik met met de klep naar een service-point van kodak die er weer voor zorgde dat hij erin gezet werd.

Misschien kan jij zoiets voor leggen?

[ Voor 5% gewijzigd door EEKthecat op 22-06-2006 14:15 ]

• KloyenZ
ja ze kunnen mij dus dat klepje niet opsturen zeggen ze.
en ja dus 300 euro (is een vast herstelprijs) ongeacht wat eraan is.

Nog iemand tips ?

Verwijderd

• KloyenZ
hallo,

dat is dus een andere camera.
ik moet dus dus de 850 hebben maar enkel het klepje.
Kan ik nog andere stappen tegen hp nemen ?
Pagina: 1