Athlon 600 opkrikken dmv GFD

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 14:38
Ik ben van plan m'n Athlon 600 flikt over te klokken. Dus heb ik natuurlijk een nieuwe cooler nodig :)

Ik zag bij OC-shop de Alpha heatsink + 2x UBER Delta fans en de Golden Orb

Nu heb ik dus een keuze (jeeeuj ;)):

voor 200,- : Alpha met delta fans + artic silver pasta + GFD (ook van oc-shop)
of 95,- voor : Golden Orb slot A + artic silver (zit inbegrepen bij orb) + GFD

Welke heeft het beste prijs/kwaliteit? met kwaliteit bedoel ik dus of er veeeel meer mhz'en te krijgen zijn dmv die alpha met delta

thx bij voorbaat :)

Verwijderd

Hoi, ik denk zeker dat de Delta beter koelt dan de ORB. Maar als het je puur om veel MHz. gaat voor min. aan geld waarom dan niet een Global Win 32+ cooler + een TD2 GFD :)
Ik heb toen ook gekozen voor deze combi, ik weet dat hij niet dezelfde kwaliteit heeft als een Delta en meer geluid maakt dan een ORB, maar ik vond het het beste altenatief. Mijn K7 classic krijg ik er mee op 950+. en dat in combi met een GTS 2 kick je nog steeds een heleboel systemen. :).

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die Golden Orb is geen superkoeler (alleen stil), je kunt beter die Alpha of VOS32(+) pakken.

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 14:38
Ik zou graag zo'n VOS32+ willen hebben (ziet er ook jammie uit ;)) maar het probleem is mijn mobo: een ASUS K7M, de ATX powerconnecter zit daar in de weg, en belet met om er een grote cooler in te zetten

ik heb oc-shop gemail en de orb en de delta's passen erop.. maar die GlobalWin is net wat hoger :(:(:(

Heb narwal al gemaild.. als iemand hier antwoord heeft, graaag :)