[Firefox] Downloadcatcher enkel voor één bestandstype

Pagina: 1
Acties:

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-07 09:50
Ik probeer nu al een tijdje firefox zover te krijgen dat deze alleen mp3 downloads opvangt en automatisch in "Mijn Muziek" plaatst. Dit is handig bij kennisen die ik liever niet aan de KaZaa zie zitten, vooral ook om mezelf later de spywarecleaning te besparen.

Het moet werken in combinatie de search functie van EasyNews, waar de mensen graag €10/maand voor over hebben.

Ten tijde van IE gebruikte ik hiervoor download mage. Maar in Firefox werkt dit niet zo prettig, hij vangt steevast alle links op, ongeacht het monitor lijstje.

Ik heb me rot gezocht op de addon-site van firefox en heb zowat alle in aanmerking komende extentions geprobeerd, zelfs een paar commerciele downloadmanagers in samenwerking met FlashGot, steeds zonder resultaat. Of het is gewoon te ingrijpend (GetRight nam zowat het hele systeem over en wilde blijkbaar niet in een quiet-mode werken en toonde steed een download venster, iets wat ik precies wil vermijden), of het laat niet toe te sorteren op bestandstype.

Wat ik nodig heb, in een notendop, is dus het volgende:

Een stille download manager die enkel MP3 links opvangt vanuit firefox en deze dan stilletjes laat vallen in Mijn Muziek, zonder de gebruiker ook maar één venster te tonen. Een indicator icoontje in de system-tray is een bonus, maar geen vereiste.

Misschien heb ik toch een native firefox addon over het hoofd gezien?