Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor mijn neus ligt een Nokia 3510 met waterschade. Daardoor zijn een aantal zilveren rondjes die op een plastic ding zitten, losgegaan. Dit plastic ding zit tussen de toetsen & printplaat. Waarschijnlijk moet ik ergens een nieuwe kopen. Maar ik weet niet hoe zo'n ding heet, dus weet ook niet hoe ik moet zoeken. Mss dat iemand van jullie me kan helpen met de naam hiervan.

[edit] Het gaat mij erom dat ik weet hoe ik m kan bestellen, door bv op Google te zoeken. Als ik nu zoek op "onderdelen GSM" krijg ik vele hits van winkels die niet verder gaan dan frontjes etc.

[ Voor 22% gewijzigd door Eusebius op 21-06-2006 22:05 ]

==
hoi

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik weet wat je bedoelt, maar ik zou ook niet weten hoe het zou heten.

Wat ik wel weet is dat ik ooit eens op een PC-dumpdag bij zo'n telefoonstand een nieuw speakertje kon kopen voor mijn telefoon, waarschijnlijk kunnen die je verder helpen.
Oftewel: kijk wie er op zo'n beurs staan met die dingen, en ga daarvan de site zoeken.

Ik weet niet meer hoe die stand heette waar ik het kocht, was in ieder geval in zo'n beurs in de Veemarkthallen, meteen rechts als je er in komt. Jaartal weet ik ook niet meer, vorig jaar of het jaar daar voor.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Keydome

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"