Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-11 11:07
Ik ben sinds een half jaartje in het blijde bezit van de istation i2 van digital cube.
De speler is echt een fijn apparaat:
muziek, foto's, films, kleine spelletjes, en nog een hoop meer.
De specificaties zijn uitstekend, de prijs is zelfs nog beter.
Als ik bijvoorbeeld naar de mediamarkt ga, is bijna alles minder van kwaliteit. En allemaal duurder in prijs.
Maar waarom zeur ik?
Het is gewoon heel jammer dat de after-sales service niet een beroerd is, hij is er simpelweg niet. Geen nieuwe firmwares, geen reactie op mail, niks. Ik vind zelfs amper mensen die ook een istation hebben...
Helaas gebeurt dit vaker bij aziatische producten, ik heb het al eerder meegemaakt met mobiblu. Prima producten op zich, alleen de support ervan is zo belabberd. En heel gestaag sterven ze een langzame dood.
Dit wil ik niet. En ik weet dat anderen het ook niet willen. Maar eerst maar eens een beeld krijgen wie er in Nederland een istation heeft, en met hetzelfde probleem kampt. Want er komt maar geen nieuwe firmware, terwijl dit wel nodig is. Soms wat vastlopers, kleine verbeteringen. Reageer alsjeblieft.

vrede in rust

Verwijderd

Tja dit soort dingen vallen te verwachten als je een onbekend ding koopt. Wat dat aan gaat is het toch slim om dan maar teveel te betalen voor iets wat van minder kwaliteit is en dan toch service te krijgen.

• Nas T
Daar heb je gelijk in, maar om dan 30% meer neer te tellen op een bedrag van over de 300 euro, vind ik wel erg gortig...

vrede in rust

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik heb hem ook sinds een jaar en ben er nog steeds erg tevreden over. Pimp gehalte is giganisch, iedereen zit met allerlei knopjes te kloten terwijl jij even je stylus tevoorschijn haalt 8) Juist omdat maar zo weinig mensen hem hebben en uberhaupt kennen vind ik hem zo tof.

Nieuwe FW is helaas wel nodig, opstarttijd kan beter, foto's verkleinen zou leuk zijn..betere playlist editor..Maarja al met al een geweldig product en ook met de slechte service nog steeds leuker om te hebben dan een iriver of een ipod etc.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Nas T
intuliegend schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:27:
Ik heb hem ook sinds een jaar en ben er nog steeds erg tevreden over. Pimp gehalte is giganisch, iedereen zit met allerlei knopjes te kloten terwijl jij even je stylus tevoorschijn haalt 8) Juist omdat maar zo weinig mensen hem hebben en uberhaupt kennen vind ik hem zo tof.

Nieuwe FW is helaas wel nodig, opstarttijd kan beter, foto's verkleinen zou leuk zijn..betere playlist editor..Maarja al met al een geweldig product en ook met de slechte service nog steeds leuker om te hebben dan een iriver of een ipod etc.
zeker :D

vrede in rust

Verwijderd

Kijk eens op inkoopacties.net, hier is in het verleden een IA georganiseerd van deze spelers.

Verwijderd

ik weet niet zeker of het deze speler is of je hier iets aan hebt maar je moet maar ff hier kijken:
http://www.digital-cube.c...php&bo_table=Download_PMP

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Titelfix en een paar, misschien interessante, links:

Product pagina van Digital-Cube
Digital-Cube's iStation i2 reviewed - Engadget
Google Base: iStation i2 PMP Review

Al met al lijkt het een complete speler. De geluidskwaliteit is "goed" en video op het 3,5" scherm is "perfect", aldus Joel Burslem. Verdere noemenswaardige features zijn de infrarood afstandsbediening, USB-On-the-Go en, niet te vergeten, SPDIF-out. Hierover kan zelfs surround-sound worden verzonden zolang het een 5.1 AC3 spoor betreft.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Nas T
De verschillende sites zijn mij bekend.
Het product is prima, zeker zijn geld waard. Ik wil alleen mensen zoeken die nog meer een istation i2/ istation pmp/ istation v43 bezitten, en ook vinden dat het uitblijven van nieuwe firmware een probleem vinden. Ik heb meegedaan aan de inkoopactie, ik ken de orga, ik heb hem gemaild over dit topic, ik wil weten wie er onder andere een istation bezitten, zolang er meer mensen zijn, kan er over eventuele oplossingen nagedacht worden. Want het blijkt dat de aftersales service enorm achterblijft, istationhq meldde zelfs dat bij het uitbrengen van een nieuwe speler de oude werden "vergeten", en dat de istation V43 met veel kinderziektes kampt. Dit vind ik treurig nieuws, aangezien het verder een zeer goed product is.

update:
Digital cube heeft de site voor zijn mediaspelers uitgebreid, en ik denk uitgeleverd aan een andere firma voor onderhoud. Het lijkt erop dat het er beter uitziet, maar echt overtuigd ben ik (nog) niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Nas T op 02-08-2006 00:59 ]

vrede in rust

Pagina: 1