[XP]bureaublad pictogrammen kloppen niet

Pagina: 1
Acties:

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-07 15:37
ik had dit in eens mijn bureaublad pictogrammen veranderden toen ik mijn pc opnieuw opstarten hoe kan dat

Ik heb hier al met GoT-search en google naar gezocht maar kon het niet vinden ook heb ik bij bureaublad eigenschappen een aantal dingen verandert om te kijken of dat hielp, die dingen trouwens ook weer terug gezet. verder heb ik nog bureaublad vernieuwd doormiddel van F5, werkt ook niet.

ik hoop dat jullie mij een tip kunnen geven ik blijf zelf ok doorzoeken

mvg, clifdon

[ Voor 22% gewijzigd door Clifdon op 22-06-2006 21:56 ]

Always look on the bright side of life.

• Clifdon
ik heb het al gevonden ;) jmmr dat niemand het poste maar ik zag met verder zoeken ergens staan dat je c:\documents and settings\USERNAME\local settings\application data\IconCache.db moest verwijderen alles werkt weer :D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gelukkig heb je het probleem zelf gevonden en de oplossing hier gepost :)

Overigens zegt je printscreen niet zo heel veel voor je probleem, aangezien je geen bestandsextensies zichtbaar had ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Clifdon
BtM909 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 22:37:
Gelukkig heb je het probleem zelf gevonden en de oplossing hier gepost :)

Overigens zegt je printscreen niet zo heel veel voor je probleem, aangezien je geen bestandsextensies zichtbaar had ;)
ik wist niet precies hoe ik dat moest doen maar het is al opgelost en een aantal andere problemen werken nu ook weer perfect :D