Gegroet tweakers,
Ik ben van plan eind juli begin augustus een nieuwe pc te kopen.
Op het moment is mijn geplande samenstelling:
CPU: Intel core duo E6600 (heb ik al besteld)
Memory: 2x OCZ OCZ2P8001GK, 1024 MB (2x512), DDR2, PC6400, 800 MHz (zeg maar als jullie dat een slechte keus vinden
Moederboard: Zit te wachten op een goed 590sli board
GPU: is juist het probleem
HDD’s: heb al twee seagate 2x 250gb 7200.10 dus dat zit wel goed
Maar mijn probleem zit hem in de video kaart. Ik heb genoeg geld om een 7900gt te kunnen betalen en is ook een prima kaart. Maar ik ben bang dat als Directx10 uitkomt ik een nieuwe kaart moet gaan aanschaffen
. En daar heb ik het geld niet voor. Dus kwam ik op het idee een 7600gt te kopen (hoop dat je daarmee redelijk op 1600*1200 kunt gamen) en alvast sparen voor de volgende goede kaart zonder nu al bakken met geld uit te geven
Ik wou graag weten wat jullie hier van vinden en denk dat er vast wel andere tweakers zijn die belang bij deze vraag hebben. Dus even samen gevat aangezien dit een beetje een lul verhaal is geworden. Moet men wachten op direct x10 voordat ze een dure kaart kopen of kunnen ze dat nu al doen en zit het later allemaal prima?
work your magic guys your the best
Ik ben van plan eind juli begin augustus een nieuwe pc te kopen.
Op het moment is mijn geplande samenstelling:
CPU: Intel core duo E6600 (heb ik al besteld)
Memory: 2x OCZ OCZ2P8001GK, 1024 MB (2x512), DDR2, PC6400, 800 MHz (zeg maar als jullie dat een slechte keus vinden
Moederboard: Zit te wachten op een goed 590sli board
GPU: is juist het probleem
HDD’s: heb al twee seagate 2x 250gb 7200.10 dus dat zit wel goed
Maar mijn probleem zit hem in de video kaart. Ik heb genoeg geld om een 7900gt te kunnen betalen en is ook een prima kaart. Maar ik ben bang dat als Directx10 uitkomt ik een nieuwe kaart moet gaan aanschaffen
Ik wou graag weten wat jullie hier van vinden en denk dat er vast wel andere tweakers zijn die belang bij deze vraag hebben. Dus even samen gevat aangezien dit een beetje een lul verhaal is geworden. Moet men wachten op direct x10 voordat ze een dure kaart kopen of kunnen ze dat nu al doen en zit het later allemaal prima?
work your magic guys your the best
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 20:00 ]