Toon posts:

[XP] Profielvoorkeuren weg na opnieuw opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer dat ik mijn pc opnieuw opstart, zijn alle wijzigingen die ik in mijn windows account gedaan heb, verdwenen.Denk hierbij aan alle instellingen zoals desktopitems, alles omtrent menu start, of ik wel of niet wachtwoorden op wil slaan, mijn standaardbrowser, moet ook iedere keer windows media player opnieuw configureren. Dit gebeurde van 1 op andere dag, terwijl ik eerst altijd mijn eigen instellingen kreeg wanneer ik met mijn account inlogde. weet iemand hoe ik mijn oude instellingen terugkrijg, en ervoor zorg dat mijn gewijzigde instellingen wél bewaard worden?

groeten,
jelle

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waar heb je zelf al naar gekeken om mogelijke oorzaken van het niet opslaan van je userprofile te achterhalen?

Scheelt ons weer een hele waslijst neerplempen waarop jij alleen "nee" zou kunnen zeggen ;)
dus eventlogs, hardware controle, dat soort dingen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ehm nou, ik ben verder niet zo'n licht met computers. ik heb hier wel de exacte foutmelding die windows geeft, misschien dat jullie dan weten wat er aan de hand is en hoe ik dat kan verhelpen?

kan het lokale profiel niet vinden, U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbregnt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.

Dit scherm krijg ik wanneeri k op mijn account wil inloggen en mijn wachtwoord ingevoerd heb.
Bij documents and settings zie ik onder de naam 'jelle' (mijn account) wel de juiste bestanden staan en instellingen, het is dus nog wel op de pc en in de juiste map..

Gr,
Jelle

Verwijderd

Dat je profiel beschadigd is, mag duidelijk zijn. Controleer je harde schijf even op fouten, en repareer die indien mogelijk. Als Windows die fout blijft geven, kun je het beste doen, wat hier beschreven staat op de site van Microsoft.

Succes ;)