Always look on the bright side of life.
Door even te zoeken met google?
http://www.google.nl/sear...nvert+midi+freeware&meta=
http://www.google.nl/sear...nvert+midi+freeware&meta=
[ Voor 54% gewijzigd door LeGato23 op 21-06-2006 19:32 ]
Wat heb je zelf allemaal al gevonden? Het is hier op GoT de bedoeling dat je voordat je een topic opent wat onderzoek doet. Een dergelijk programma lijkt me trouwens lastig, want het nut van het omzetten van bijvoorbeeld een muziekstuk naar een formaat wat daar totaal niet compatibel mee is ontgaat me volledig.
Ik pas de topictitel nog even aan, zodat je vraag wat duidelijker is. Lees jij de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door voor je verder post?
Ik pas de topictitel nog even aan, zodat je vraag wat duidelijker is. Lees jij de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door voor je verder post?
[ Voor 9% gewijzigd door sanfranjake op 21-06-2006 19:46 ]
ik kan op mijn mobiel namelijk alleen maar .MID filetjes afspelen geen mp3 en surry voor de naam van de topic ik dacht dat hij wel goed wassanfranjake schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:45:
Wat heb je zelf allemaal al gevonden? Het is hier op GoT de bedoeling dat je voordat je een topic opent wat onderzoek doet. Een dergelijk programma lijkt me trouwens lastig, want het nut van het omzetten van bijvoorbeeld een muziekstuk naar een formaat wat daar totaal niet compatibel mee is ontgaat me volledig.
mp3 naar midi is niet mogelijk. Je hebt wel tooltjes die de tonen van de mp3 omzetten naar midi
maar dat levert zeer magere resultaten op.
dat is dan jammer dan gaat het niet door toch bedankt voor jullie goede hulp xDwoutertje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:23:
mp3 naar midi is niet mogelijk. Je hebt wel tooltjes die de tonen van de mp3 omzetten naar midi
dat heb ik juist nodig want ik wil er ringtones van makenwoutertje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:23:
Pagina: 1