Sinds vanmiddag loopt er ineens een verticale dunne gele streep over het scherm van mijn laptop (ongeveer 1 cm vanaf de rechterkant). Iemand een idee wat dit is?
Heb je er geel plakband op geplakt?
Kortom: Wat meer informatie graag.
Kortom: Wat meer informatie graag.
Een paar mogelijkheden
1. je scherm is defect
2. het kabeltje naar je scherm is defect
3. je videokaart is defect
(ik gok op nummer 2)
1. je scherm is defect
2. het kabeltje naar je scherm is defect
3. je videokaart is defect
(ik gok op nummer 2)
Oké, even wat meer info. Het is een Toshiba Satellite A100-534 van anderhalve maand oud. De streep zit er al op het moment dat ik de laptop aandoe (bij het "biosscherm") dus voordat Windows daadwerkelijk gaat opstarten. De streep is ongeveer een pixel breed een loopt echt letterlijk van boven naar beneden van rand tot rand. Opnieuw opstarten helpt niets. Zodra ik beeld zie, zit de streep er.
Duidelijk gevalletje van garantie lijkt mij.
Inderdaad, valt vaak soms zelfs nog bij de pixelpolicy (!!!)Invisible_man schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:52:
Duidelijk gevalletje van garantie lijkt mij.
Meld maar eens 900 dooie pixels aan, 100% kans dat hij teruggenomen wordt
Maar zoals hierboven al verteld werd, waarschijnlijk is er iets intern gebroken, het is iig garantie.
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Ik heb hetzelfde meegemaakt met een vervangscherm die ik een tijd terug kreeg toen mijn scherm weg was voor reparatie. Natuurlijk vond ik het enorm vervelend, wetende dat het vervangscherm het enige scherm was die ik had staan. Ik voorzag dus ook dat het vervangscherm het loodje ging leggen. Toen ik met die streep op mijn scherm een spelletje speelde (Black & White 2) veranderde deze streep na een 15 tot 30 tal minuutjes van kleur, waarna hij ineens verdween. De volgende twee dagen had ik hetzelfde probleem en gebruikte ik dezelfde oplossing. Na het drie dagen even last te hebben gehad van de streep heb ik er daarna nooit meer last van gehad (heb het scherm dan nog zo'n 2 a 3 weken gehad, samsung reparatie dienst werkt uitermate traag).
Het is natuurlijk allesbehalve gezond maar misschien kun je ook eens proberen een spel te spelen. Ik kan je niet garanderen dat het gaat werken, maar het werkte i.i.g. wel bij mij.
Oh en misschien even een duidelijke topictitel gebruiken?
Het is natuurlijk allesbehalve gezond maar misschien kun je ook eens proberen een spel te spelen. Ik kan je niet garanderen dat het gaat werken, maar het werkte i.i.g. wel bij mij.
Oh en misschien even een duidelijke topictitel gebruiken?
[ Voor 4% gewijzigd door Flying op 21-06-2006 20:01 ]
Pagina: 1