Toon posts:

MS Messenger traag met sluiten vensters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als volgt- als ik een gesprek sluit (dus het venster met escape of kruisje sluit) hangt msn even. Seconde of 2- net te lang om niet storend te zijn. Ik maak gebruik van logfiles (standaard, dus XML formaat) en zodra ik het loggen uitzet doet het probleem zich ook niet meer voor. Waarom is dit zo langzaam? Hebben andere gebruikers hier lastvan? En vooral- is er een tweak oid om hier wat aan te doen (buiten overstappen naar Plus! die logs gewoon als txt opslaat, wat de snelheid ongetwijfeld ten goede komt).

Specs van deze computer voor de volledigheid: 80gb hdd @ 7200, p4 2.6 GHz, Windows XP pro, doet zich voor met alle versies van messenger (vanaf 6 toen de logfunctie erbij kwam).... search heeft me helaas niet veel goeds opgeleverd

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Probeer de net uitgekomen Live Messenger om te kijken of het daar ook is. En denk dat je dit beter in een al bestaande MSN Messenger topic kunt vragen?

--

Verwijderd

Topicstarter
_PoTaToX_ schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:37:
Probeer de net uitgekomen Live Messenger om te kijken of het daar ook is. En denk dat je dit beter in een al bestaande MSN Messenger topic kunt vragen?
Al gedaan, ook het geval. Als je met je 2e punt het Windows Live Messenger 8 ervaringen * topic bedoeld, dit probleem is versieongerelateerd, dus komt imho daar niet op zn plaats...