Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort een nieuwe voeding aangeschaft, namelijk de Silentmaxx Fanless 400W (jaja best wel prijzige PSU helaas).
Ik had wel verwacht dat mn computer warmer zou worden vanwege de "fanless" gebeuren..maar nu heeft mn cpu gewoon vaak van die pieken (geeft gewoon 80 graden aan) en springt gelijk weer terug naar 50 en minder en dan weer terug naar 80...heb al 2 systemfans op de achterkant van mijn kast gemonteerd..weet verder niet hoe ik mijn airflow kan verbeteren...
maar...hij geeft ook vaak threshold 3.3V warning aan..terwijl die voeding wel goed moet zijn.
3.3V is toch voor RAM enzo?
Dit zijn de specificaties voor mijn computer:
P4 3.0 GHZ
Asus P5GD1-PRO socket 775 Chipset Intel 915P FSB 800MHz
2 * 512MB DDR Corsair VS512MB400 modules
Sapphire ATI X1300PRO 256MB Videokaart
Een TV-kaart
Een IDE-controller Ultra133
BenQ Dvdbrander
2 interne hardeschijven waarvan een met harddiskcooler van coolermaster.
1 externe harde schijf (USB2.0)
Silentmaxx Fanless 400W moet toch ruim goed zijn?
Iemand ervaring met deze PSU?
groetjes,
Ik heb sinds kort een nieuwe voeding aangeschaft, namelijk de Silentmaxx Fanless 400W (jaja best wel prijzige PSU helaas).
Ik had wel verwacht dat mn computer warmer zou worden vanwege de "fanless" gebeuren..maar nu heeft mn cpu gewoon vaak van die pieken (geeft gewoon 80 graden aan) en springt gelijk weer terug naar 50 en minder en dan weer terug naar 80...heb al 2 systemfans op de achterkant van mijn kast gemonteerd..weet verder niet hoe ik mijn airflow kan verbeteren...
maar...hij geeft ook vaak threshold 3.3V warning aan..terwijl die voeding wel goed moet zijn.
3.3V is toch voor RAM enzo?
Dit zijn de specificaties voor mijn computer:
P4 3.0 GHZ
Asus P5GD1-PRO socket 775 Chipset Intel 915P FSB 800MHz
2 * 512MB DDR Corsair VS512MB400 modules
Sapphire ATI X1300PRO 256MB Videokaart
Een TV-kaart
Een IDE-controller Ultra133
BenQ Dvdbrander
2 interne hardeschijven waarvan een met harddiskcooler van coolermaster.
1 externe harde schijf (USB2.0)
Silentmaxx Fanless 400W moet toch ruim goed zijn?
Iemand ervaring met deze PSU?
groetjes,