Toon posts:

Vervanger voor Asus-A6ja

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al een paar dagen na een goede laptop voor me studie nou was
mijn oog gevallen op de Asus-A6JA alleen valt deze net buiten mijn budget.
Met de benodigde specs die ik graag zou willen. Eerst viel mijn ook ook op de
ASUS Z92Jc, maar naar veel gezoek op het forum bleek de videokaart die er in de
meeste gevallen inzit de Geforce GO 7300 toch onder de mate.

Mijn budget bedraagt echt MAX: 1300

Op deze laptop moet ook goed te gamen zijn voor o.a de game CSS.

Dingen waar de laptop aan moet voldoen zijn:
- 15" scherm
- x1600 256mb of een vergelijkebare videokaart
- 1 gig aan geheugen
- 80+ gig schijf

Weten jullie een goed alternatief?

Alvast bedankt!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je hier zoekt op A6JA vind je al heel veel topics waarin de A6JA vergeleken wordt met vergelijkbare laptops. En daarnaast, alternatieven kun je toch ook wel zelf vinden?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• dm88
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-12-2025

dm88

^^

Misschien de Toshiba A100-253?

Info: Toshiba.nl

Belangrijkste Specs:
-Intel Core Duo T2300
-2 x 512 MB RAM
-100 GB SATA @ 5400 rpm
-Ati X1600 128 MB dedicated (+128 MB van RAM)
-15,4 inch Trubrite TFT WXGA

Bij OBCS voor 1250 euries

Ben zelf ook geinteresserd in deze, wacht alleen nog even totdat hij bij de lokale computerboer is gedaald in prijs >:)

Verwijderd

tja als je exact weet wat je wil is het toch gewoon kwestie van alle shops af te lopen waar je zou willen aankopen en dan zien als ze iets binnen budget hebben?

Of kijk eens rond hier op het fourm, hier bijvoorbeeld.

Keuzes zijn wel heel beperkt, ben net naar hetzelfde op zoek voor net hetzelfde budget en het is echt niet makkelijk om iets te vinden, ofwel moet ik in nl aankopen maar dan zit ik met het 'probleem' van qwerty toetsenbord (ben belg)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet exact wat ik wil , wel wat ik ongeveer wil.
En ik heb al veel topics doorgekeken maar toch nog niet gevonden
wat ik zocht daarom dit topic.
En het is inderdaad moeilijk om een goede laptop te vinden voor een dergelijke prijs.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:55
Als Nederlander lijkt het mij niet echt een groot probleem, veel goedkope (en betrouwbare) online shops en toch enkele modellen met genoeg power die ruim binnen je prijsklasse vallen.
(Dan denk ik aan Asus A6Kt, A6T en Toshiba A100-253, Tecra A7)

De a6kt & a6t hebben wel een turion & turion x2 64 bit processor -> verbruikt heel wat meer stroom dan een core duo als ik de reacties en reviews op internet mag geloven, dus niet ideaal als je lang op de batterij wilt doen.

Daarom was mijn oog gevallen op de A100-253; maar in België betaal je al snel 100€ meer voor krak dezelfde laptop (op het azerty toetsenbord na dus); 1350-1400€ heb ik er absoluut niet voor over.

Heb dan de optie overwogen om in Nederland te bestellen, maar ik kan voor Toshiba geen losse azerty toetsenborden vinden 8)7 (voor Asus kan je bijna voor elk model van laptop een appart azerty toetsenbord krijgen voor zo'n 30€, goed te doen dus; maar ik wil die modellen liever niet wegens minderwaardig batterijleven :| )
Pagina: 1