De nieuwste versie van Opera crashed bij mij op de volgende site: www.rabobank.nl/particulieren
de browser wordt dan afgesloten ongeveer bij mouseover, als ik niet muis, dan houdt de browser t een paar sec langer uit..
en de bijbehorende error file geeft dit:
en de vraag is nu, ligt t aan mij/mijn pc of hebben meer mensen dit probleem ?
het probleem ben ik trouwens alleen nog maar op de rabo site tegengekomen, andere sites geven geen problemen. Overigens hebben FF en IE beide geen enkel probleem met de rabo site.
edit: opera 8.51 deed het ook prima.
Ik heb gegoogled op de foutmelding, en krijg daarbij verwijzingen naar java, en deze heb ik ook een nieuwe versie van gedowned, maar het probleem blijft..
hier nog enige info over mijn systeem:
--------------- S Y S T E M ---------------
CPU:total 1 family 47, cmov, cx8, fxsr, mmx, sse, sse2
vm_info: Java HotSpot(TM) Client VM (1.5.0_07-b03) for windows-x86, built on May 3 2006 01:04:38 by "java_re" with MS VC++ 6.0
de browser wordt dan afgesloten ongeveer bij mouseover, als ik niet muis, dan houdt de browser t een paar sec langer uit..
en de bijbehorende error file geeft dit:
en daaraan vast nog 2 pagina's aan data over de thread.#
# An unexpected error has been detected by HotSpot Virtual Machine:
#
# EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x6d74a244, pid=1380, tid=884
#
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (1.5.0_07-b03 mixed mode)
# Problematic frame:
# V [jvm.dll+0x8a244]
#
en de vraag is nu, ligt t aan mij/mijn pc of hebben meer mensen dit probleem ?
het probleem ben ik trouwens alleen nog maar op de rabo site tegengekomen, andere sites geven geen problemen. Overigens hebben FF en IE beide geen enkel probleem met de rabo site.
edit: opera 8.51 deed het ook prima.
Ik heb gegoogled op de foutmelding, en krijg daarbij verwijzingen naar java, en deze heb ik ook een nieuwe versie van gedowned, maar het probleem blijft..
hier nog enige info over mijn systeem:
--------------- S Y S T E M ---------------
CPU:total 1 family 47, cmov, cx8, fxsr, mmx, sse, sse2
vm_info: Java HotSpot(TM) Client VM (1.5.0_07-b03) for windows-x86, built on May 3 2006 01:04:38 by "java_re" with MS VC++ 6.0
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 14:32 ]