Goede voeding gezocht..

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-02 20:45
Hallo,

Ik ben al weer enige tijd op zoek naar een nieuwe voeding, omdat de 300 watt noname voeding die er nu inzit, mn systeem gewoon niet aan kan..
Mn specs zijn:
Intel Pentium D 820 2.8 Ghz @ 3.0 ghz.. (kan niet hoger omdat dan heel mn systeem gaat haperen..)
Asrock 775dual-880Pro
GEIL 512 geheugen, noname 256.
2 hdd's met elk 40 gig, 7200 rpm.
PNY 6600GT AGP
Dvd-brander, en dvd-speler.
Ik had al zitten kijken, kwam uit op een seasonic 430 watt, of zalman.. maar er zijn zoveel verschillende soorten..ik weet het ook niet meer helemaal..
Misschien dat jullie me kunnen helpen?
Wat me ook erg fijn lijkt, is als hij modulair is, dus met die losse stekkertjes, dat je er alleen in doet wat je nodig hebt.
Een semi-fanless lijkt me helemaal mooi, maar die zijn dan vaak weer zo duur..
Mijn budget rijkt tot aan de 80 euro..

[ Voor 12% gewijzigd door endness op 21-06-2006 14:36 ]

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 09:52
Ik wil niet lullig doen ofzo hoor (echt niet), maar als die 300W voeding van een beetje fatsoenlijk merk is lijkt mij die meer dan genoeg voor wat je erin hebt zitten. :)

Als je nou nog een dikke videokaart erni had, een extra tvkaart, losse netwerkkaart en geluidskaart en nog 3 hdd's erbij......ja, dan zou je zeggen 300W is onvoldoende.

Bovendien is hier een centraal topic voor waar meneer de modder-eter dalijk een linkje naar plaatst als ie je topic dichtflikkert :+

ps: suc6 :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij heb je over dit topic heengekeken: Welke voeding heb ik nodig? Deel 15
Daarin staan ervaringen, en andere soorten informatie die je kunnen helpen.

Zelf vind ik een Zalman, Seasoning, Truepower altijd wel goede voedingen. En voor dat budget kan je natuurlijk best wel wat leuks halen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

Het is toch echt de bedoeling dat je even kijkt naar actieve topics voordat je zelf post :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.