Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Salaris Young Professionals

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momentele net afgestudeerd (HBO) en ben nu een beetje aan het rondkijken/solliciteren.

Heb momenteel 3 sollicitaties gehad (waarvan 2 testen). Bij capgemini (op 4 vragen na niet door), Atos & GPR.

Van Atos & Gpr hoop ik deze week de contracten binnen te krijgen.

Ik heb de afgelopen wat rond gekeken op topics maar kom toch weinig tegen wat de voorwaarden van de bedrijven zijn en salaris ongeveer is.

Vandaar dat het me handig lijkt (voor mij, maar ook voor andere net afgestudeerden) om te zien wat je ongeveer kan verwachten qua salaris en sec. arbeidsvoorwaarden.

Ik kan het volgende zeggen:

Bedrijf: GPR
Traineeship Young proffesional infrastructure
Salaris: 1900
Auto:
ja
Telefoon: ja
Laptop: ja
13/14e maand: nee

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:56
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:23:
Ik ben momentele net afgestudeerd (HBO) en ben nu een beetje aan het rondkijken/solliciteren.

Heb momenteel 3 sollicitaties gehad (waarvan 2 testen). Bij capgemini (op 4 vragen na niet door), Atos & GPR.

Van Atos & Gpr hoop ik deze week de contracten binnen te krijgen.

Ik heb de afgelopen wat rond gekeken op topics maar kom toch weinig tegen wat de voorwaarden van de bedrijven zijn en salaris ongeveer is.

Vandaar dat het me handig lijkt (voor mij, maar ook voor andere net afgestudeerden) om te zien wat je ongeveer kan verwachten qua salaris en sec. arbeidsvoorwaarden.

Ik kan het volgende zeggen:

Bedrijf: GPR
Traineeship Young proffesional infrastructure
Salaris: 1900
Auto:
ja
Telefoon: ja
Laptop: ja
13/14e maand: nee
veplaatst

[ Voor 17% gewijzigd door haroldinho op 21-06-2006 13:46 ]

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Toch loopt daar al wel een topic over: Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 2)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit is inderdaad een vraag voor in Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 2) :)

Dit topic is gesloten.